Вартість національного бренду України збільшилась на 39%

Вартість національного бренду України збільшилась на 39%

Такий висновок міститься у звіті, опублікованому відомою міжнародною організацією "Brand Finance", яка вже двадцять років оцінує вартість комерційних та національних брендів. Про це повідомив Прем'єр-міністр Володимир Гройсман. За його словами, у звіті йдеться про те, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність, і користувалась меншою негативною увагою засобів масової інформації. Це при тому, що українська економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією.
 

Останні новини
"Немає норми і заборони відвідувати філармонію дітям до 7 років", – комунікаційниця Національної філармонії України
"Немає норми і заборони відвідувати філармонію дітям до 7 років", – комунікаційниця Національної філармонії України
Залишилися "лічені метри", щоб врізатися в діючу колію – Андрющенко про залізницю до окупованого Маріуполя
Залишилися "лічені метри", щоб врізатися в діючу колію – Андрющенко про залізницю до окупованого Маріуполя
"Пожертвувати співпрацею з РФ Китай не готовий, але частково її обмежити ― можливо" ― Аліна Гриценко
"Пожертвувати співпрацею з РФ Китай не готовий, але частково її обмежити ― можливо" ― Аліна Гриценко
Принцип допомоги українцям за кордоном залишається номером один ― Ніжинський
Принцип допомоги українцям за кордоном залишається номером один ― Ніжинський
Валютних надходжень достатньо – Кушнірук
Валютних надходжень достатньо – Кушнірук
Новини по темі
Продовження "транспортного безвізу" між Україною і ЄС вигідне всім — Балін
Ймовірність скасування ордеру на арешт Путіна і Львової-Бєлової мізерна — правозахисниця
ВР не розглядала законопроєкт про англійську в Україні через резонанс щодо норми про дубляж — Потураєв
Змушуватиме компанії вийти з Росії — Корженкова про законопроєкт щодо маркування
Курс гривні відкотився від позначки 40 після голосування у США — Дубас