Припинення залізничного сполучення з Росією можна розцінювати як відсутність стратегії. Адже це призведе лише до перерозподілу пасажирського та вантажного потоку на інші види транспорту - автомобільний та автобусний.
Чи реально повністю припинити залізничне сполучення з Росією розмірковував в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень" директор програми "Інфраструктура "Українського інституту майбутнього", колишній 1-ий заступник Міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер.
На фото: Володимир Шульмейстер
Такий радикальний крок, як припинення залізничного сполучення з Росією, на скільки це реально і своєчасно?
Володимир Шульмейстер: Своєчасність цього питання визначається двома параметрами — це економічною доцільністю і політичним підтекстом. Швидше за все, це пов'язано з майбутніми виборами. Економічно, від припинення сполучення пасажирського і вантажного з Росією сполучення втратить Укрзалізниця. Швидше за все, це пов'язано з майбутніми виборами, ці заяви більше треба розглядати як такі, що мають політичний контекст.
Це не пов'язано напряму з припиненням сполучення з окупованими територіями, а мова йде саме про Росію. Але це не призведе до припинення пасажирського та вантажного потоку взагалі. Відбудеться перерозподіл на інші види транспорту - автомобільний та автобусний. Як наслідок, ускладниться проходження КПП на дорогах. Частина людей, які працювали в Росії на тимчасових роботах, через відсутність потягів, перейдуть працювати в Польщу та інші країни Європи. Це треба було робити раніше, а не на четвертому році війни. Так як у нас немає стратегії, то ми кидаємося зі сторони в сторону.