У МЦКМ прем'єра сучасної версії балету "Жізель"

У МЦКМ прем'єра сучасної версії балету "Жізель"

Прем'єрний показ балету "Жізель" Адольфа Адана в сучасній постановці відбудеться 9 та 10 квітня в Києві в Міжнародному центрі культури та мистецтв. Постановку сучасної версії балету здійснив художній керівник театру "Київ модерн-балет" Раду Поклітару, сценографією займався Андрій Злобін, художник по костюмах -  Ганна Іпатьєва. Реалізувати проект удалося завдяки меценату Людмилі Русаліній. За словами художнього керівника театру Раду Поклітару, у сучасну версію класичного балету він вклав усю свою любов до першоджерела. Вдихаючи ж нове хореографічне життя в музику Адана, відчував небувалий творчий злет. Головні партії виконуватимуть Анна Герус та Галина Микитюк, Олексій Бусько, Андрій Чаплик та Артем Шошин.

Останні новини
"На щиті". Як відбувається евакуація загиблих воїнів з поля бою
"На щиті". Як відбувається евакуація загиблих воїнів з поля бою
Санкції ефективні. Росія виснажується – Несходовський про посилення економічного тиску на РФ
Санкції ефективні. Росія виснажується – Несходовський про посилення економічного тиску на РФ
Ланда про Демографічну стратегію: "Маємо вказати, якими напрямками має рухатися країна"
Ланда про Демографічну стратегію: "Маємо вказати, якими напрямками має рухатися країна"
"Це впевненість у розвитку і доступі до величезного ринку", – Висоцький про "торговельний безвіз"
"Це впевненість у розвитку і доступі до величезного ринку", – Висоцький про "торговельний безвіз"
Дмитро Однороженко: Хейтспіч — це певний ресурс, який можна використовувати для добрих справ
Дмитро Однороженко: Хейтспіч — це певний ресурс, який можна використовувати для добрих справ
Новини по темі
В’ячеслав Довженко про своє надзавдання у ролі Петра Франка
Віктор Бронюк (“ТІК”): “Ще не народилась та людина, яка українцеві догодила б”
Дмитро Войналович (Квіткіс): "Кохання, любові та пристрасті має бути більше в житті кожного"
Phil It (Філ Коляденко): "Я хочу у творчості відійти від образності музики, щоб подавати її через призму зрозумілості"
Сергій Мартинюк (Фіолет): "Треба дати життя матеріалу, який накопичив за останні роки"