Експерт Ніна Кільдій: "Держпродспоживслужба опікується захистом прав споживачів"

Експерт Ніна Кільдій: "Держпродспоживслужба опікується захистом прав споживачів"

Що робити покупцеві в разі купівлі недоброякісної продукції, проконсультувала в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Зранку" експерт з якості продукції, керівник відділу тестування Центру експертиз "Тест" Ніна Кільдій:
 
"Перше, що може зробити споживач, якщо він придбав товар неналежної якості, це звернутися безпосередньо до продавця. Тут важливо, щоб у споживача був чек, який підтверджує купівлю. Здебільшого якщо це продукти харчування, то повертають гроші, якщо недолік товарів промисловий і він не є істотним, то продавець зобов'язаний відремонтувати. Інший варіант – звернутися до Держпродспоживслужби із заявою, щоб недобросовісного виробника чи недобросовісного продавця було покарано чи якісь перевірки були влаштовані стосовно нього". 
 

Слухайте програму "Сьогодні. Зранку" по буднях з 8.00 до 10.20!