Не тільки Євробачення: Дмитро Шуров готує релізи до пʼятнадцятиріччя гурту Pianoбой

Не тільки Євробачення: Дмитро Шуров готує релізи до пʼятнадцятиріччя гурту Pianoбой

Дмитро Шуров готує релізи до пятнадцятиріччя гурту Pianoбой. Про це артист розповів в ефірі шоу "Селекція" на Радіо Промінь, підбиваючи підсумки роботи продюсером нацвідборів на Євробачення 2023/24 років.

"Останні тижні і місяці я займаюсь нарешті записом нового матеріалу. Я реалізую ідеї, які варяться в мені вже декілька років і дуже радію з цього приводу, тому що ці емоції мають бути вкладені в музику і я дуже мрію, щоб ви їх почули. Більше того, у 2025-му році буде 15-річчя Pianoбой і я вважаю, що це ідеальний момент для переосмислення багатьох речей, щоб згадати, що відбулося за ці 15 років і дістати з різних куточків моєї студії пісні, які не входили в альбоми, які народжувалися для того, щоб дочекатись свого часу. Вважайте це невеличким тизером", — розповів Pianoбой Дмитро Шуров в ефірі шоу "Селекція" на Радіо Промінь.

0:00 0:00
10
1x

Фото: Сергій Галушка, Радіо Промінь

"На прохання шоу "Селекція" я хочу сказати декілька слів про свою роботу музичного продюсера на національних відборах на "Євробачення" 2023 і 2024 року. Тут важливо згадати контекст і події, під час яких я отримав від Суспільного пропозицію формувати палітру відбору. Це було літо 2022 року і наша країна опинилася в екстремальному стані боротьби за своє існування, боротьби за цінності, які для нас важливі, боротьби за наше місце у цивілізованому світі. Я чітко знав, що це буде пекельна робота, що це буде надскладний процес. Я розумів, що сам факт існування української музики в тому вигляді, в якому ми її знали і частиною якої я був стільки років, як артист, як продюсер, є під великим питанням. Ніхто не знав, чи будуть заявки, чи буде взагалі фінал відбору, чи зможемо ми працювати за умов постійних ракетних обстрілів, відсутності електрики і просто елементарної відсутності музикантів, як таких. Бо тоді багато музикантів змінювали професії, багато музикантів поїхали з країни і ніхто не знав, яким буде цей відбір. Тим не менше, я розумів, що коли навколо відбуваються жахливі трагічні речі, коли навколо дестракт і руйнування, мають бути речі, які склеюють все ж таки все, речі, які дають надію, речі, які об'єднують людей. Для мене завжди цією мовою єднання, мовою любові, мовою підтримки була музика. Тож для мене головною метою моєї роботи було зібрати докупи людей, які готові сказати, які готові висловити свій біль, свою надію, свій розпач, свою віру. І я, як продюсер, звісно, знаю, як створити пісню з нічого, з натхнення, від першого моменту натискання пальцями на клавіші до фінішного продукту, який люди чують в ефірах, на радіостанціях і скрізь. Але в той момент, мені, як продюсеру, довелося більше працювати, як психологу, тому що найголовнішим було просто вдихнути в людей знову віру в себе, знайти мотивацію і знайти сенс будувати, створювати щось, коли навколо все руйнується. 

2023 рік – це був зовсім інший відбір (ред: мається на увазі підготовка нацвідбору на Євробачення 2024), тому що чимало музикантів змогли оговтатись від травми і шоку першого року війни і ми почули нові ідеї і побачили вогник в їхніх очах. Це означало, що я працюватиму не тільки, як психолог, але і як музичний продюсер в 2023 році, тому що ми могли спілкуватися про музику, ми могли доробляти пісні, обирати пісні, робити хуки, змінювати форму пісень. Не завжди було легко – всі ми артисти, всі ми люди і в спілкуванні було багато дуже різного. І моєю метою було зробити так, щоб відбір відрізнявся музикою, щоб він передавав єднання і довіру, яку ми відчуваємо всі разом, як частина цього великого такого культурного шоу кейсу нової української поп-музики на той момент. І я вважаю, що це відчувається у триб'юті Володимира Івасюку, який я скомпілював, аранжував і оркестрував спеціально під цих артистів, які ми виконали разом на сцені. Просто згадаю декілька моментів, якими я особливо пишаюсь за два роки моєї роботи. Перший – це сам по собі фінал нацвідбору на Євробачення 2023 (ред: відбувся у Києві у грудні 2022 року) року, фінал на станції метро, фінал під холодним вітром, фінал в умовах, коли, в принципі, незрозуміло, як той відбір відбувся.Але я дуже пишаюсь, я дуже вдячний всій команді і всім артистам, які тоді звалили на свої плечі і зробили це разом, дали цей поштовх надії, дали цей поштовх музики українській аудиторії. 

Я вже зазначив про триб'ют Володимиру Івасюку, я вважаю, що це особлива робота в моїй кар'єрі і я вважаю, що це була прикраса фіналу 2024 року. Але все ж таки, мабуть, що найбільший хіт того фіналу було те, що сталося після ефіру, коли лягла "Дія" і просто продовжувала транслюватись вся ця компанія з артистів, з членів журі, з команди, з ведучих, яка знаходилась у бомбосховищі і просто спілкувались, жартували і обговорювали все, що відбувається. І того року наш відбір транслювався на основному YouTube-каналі світового "Євробачення". Я пам'ятаю, що реакція світової спільноти була така просто вау. Щойно ці люди змагались на одній сцені, щойно вони виступали один за одним, а тепер вони всі сидять і просто балакають, як старі друзі, і все це відбувається у прямому ефірі, у бомбосховищі навколо війни. No comments. 

Наостанок скажу, що великою вдачею і особливою своєю заслугою я вважаю те, що ці два відбори дали людям нових артистів з хорошим смаком. Ці люди посіли своє місце у свідомості людей. Вони зараз грають концерти, вони збирають зали. Я дуже пишаюся ними і закликаю артистів, які вірять в себе, розуміють, що вони неповторні, унікальні і хочу сказати, що світові не оминати національні відбори, тому що це дуже крутий майданчик для старту, це такий справжній трамплін для того, щоб сказати своє слово в українській музиці. 

Я думаю, ви розумієте, що два з половиною роки війни, два національні відбори під час війни, більш ніж дві сотні концертів для військових вздовж лінії фронту, безліч благодійних вечорів та концертів, чимало подій особистих, які відбулися за цей час виснажили мене і творчо, і емоційно. Тому, хоча я розглядав можливість працювати знову музичним продюсером на Євробачення-2025, я все ж таки ухвалив рішення взяти тайм аут, щоб займатися своїм здоров'ям, своєю музикою і сконцентруватись на своїй волонтерській благодійній діяльності. Останні тижні і місяці я займаюсь нарешті записом нового матеріалу. Я реалізую ідеї, які варяться в мені вже декілька років і дуже радію з цього приводу, тому що ці емоції мають бути вкладені в музику і я дуже мрію, щоб ви їх почули. Більше того, у 2025-му році буде 15-річчя Pianoбой і я вважаю, що це ідеальний момент для переосмислення багатьох речей, щоб згадати, що відбулося за ці 15 років і дістати з різних куточків моєї студії пісні, які не входили в альбоми, які народжувалися для того, щоб дочекатись свого часу. Вважайте це невеличким тизером. За наступний рік більше нічого говорити не буду, тому що не хочу насмішити Бога своїми планами, які для мене є важливими. Вітаю всіх слухачів Радіо Промінь та всю команду цієї прекрасної радіостанції з новорічними святами, з Різдвом Христовим, з Новим роком. Бажаю всім вам, щоб з вами і вашими близькими завжди все було гаразд, щоб ви могли, незважаючи на будь-які обставини, насолодитись цим життям, тому що воно в нас одне і за нас ніхто його не проживе", — розповів Pianoбой Дмитро Шуров в ефірі шоу "Селекція" на Радіо Промінь.

Нагадаємо, у березні ТНМК і Pianoбой спільно випустили сингл "Легенди".

Також читайте інтервʼю Дмитро Шуров: "Національний відбір — це лакмусовий папірець суспільства".

Щоб не пропускати найкращі українські новинки, підписуйтеся на подкаст шоу українських премʼєр "Селекція" та щоп'ятниці отримуйте на свій смартфон новий епізод програми.