Нове ім’я: проєкт Discollusion з новим треком "Stay Home" впевнено підкорює українські музичні чарти

Нове ім’я: проєкт Discollusion з новим треком "Stay Home" впевнено підкорює українські музичні чарти

Друге місце на музичному сервісі Shazam, 21-ше в Top 100: Ukraine на Apple Music, і четверте — на YouTube. Такі результати трек "Stay Home" мав на момент виходу цього матеріалу. І це при тому, що в українському шоу-бізі Discollusion — новачки. 

Над проєктом працює двоє людей — Родіон Фальчук та Владислав Голіков. Родіон відповідає за саунд продакшн, а Влад виконує функції сонг-райтера й виконавця. Познайомились хлопці в мережі близько 8 років тому, коли трек Родіона опублікували в пабліку, присвяченому EDM. 16-річного Родіона тоді підтримав відомий діджей Tiesto в своєму радіошоу, тож Влад вирішив респектнути йому в приватні повідомлення. Згодом хлопці почали співпрацювати й продавати англомовні пісні за кордон. Після того як їхня пісня потрапила в "Just Hits" міжнародного Spotify і набрала за місяць приблизно 2 млн прослуховувань, зрозуміли, що прийшов час випускати свою музику. Власний проєкт хлопці назвали Discollusion, це такий собі каламбур з англійських слів Disco й Collusion, що перекладається як  диско-змова. Хоча в саунді гурт робить акцент на електронне звучання.

Як створювали "Stay Home" та про появу україномовного контенту співзасновник і вокаліст проекту Discollusion Владислав Голіков розповів ведучій шоу “РанокПро” на Радіо Промінь Анні Заклецькій.

0:00 0:00
10
1x

Фото: Instagram / Discollusion

Ми завжди хотіли потрапити на світовий рівень, але розуміємо, що без української аудиторії, без україномовного контенту ми не зможемо так високо стрибнути, тому треба починати з України

Владиславе, у вас україномовного контенту поки що не так багато, я правильно розумію?

Я б сказав, що його недостатньо, але планується більше. 

Ви почали свою кар’єру саме з англомовних пісень, досить непогано почуваєтесь на ринку продажу пісень. Чому вирішили створювати й україномовний контент на якомусь етапі? 

Ми вирішили створювати україномовний контент, бо були мрійниками. Ми завжди хотіли потрапити на світовий рівень, можливо, необ’єктивно себе тоді оцінювали, але завжди прагнули більшого. Втім, ми розуміємо, що без української аудиторії, без україномовного контенту ми не зможемо так високо стрибнути. Треба починати з України, треба починати з наших людей, вабити їх своїми піснями, а далі як піде. 

Трек "Опановуй себе" — це був перший впевнений крок до української аудиторії. Завдяки  TikTok ми змогли хоч якось про себе заявити. Але не змогли нормально втриматись через відсутність досвіду. Весь досвід, що в нас був тоді, — це написання музики, а не просування її та утримання аудиторії.

"Stay Home" можна асоціювати з тим, що ми залишаємось в Україні, незважаючи ні на які події та кризи, що відбуваються в нас

Розкажи, будь ласка, трохи більше про пісню "Stay Home". 

Ви будете, можливо, здивовані, але "Stay Home" написаний ще років три тому. Пам’ятаєте, був такий COVID-19, люди в масках ходили? Він був написаний ще тоді, й якщо перекласти текст, це проглядається. Але ви знаєте, що тексти пісень сприймаються людьми суб’єктивно, кожен може знайти для себе певний сенс. І якщо тоді це було про ковідні часи, то зараз Stay Home можна, в принципі, асоціювати з тим, що ми залишаємось в Україні, незважаючи ні на які події та кризи, які відбуваються. Ми залишаємось вдома в Україні. 

І наостанок, де вас можна послухати найближчим часом, які ваші творчі плани? 

Це залежить від того, як з нами будуть зв’язуватись, бо ми працюємо самі. Наша команда складається з двох людей в плані музичному — це Родіон і я. Родіону, до речі, величезне дякую за його таланти, за його продюсерські можливості. Думаю, він ще  проявить себе не тільки в проєкті Discollusion, і заявить про себе гучніше на весь світ. А в плані виступів, все залежить від того, як з нами будуть зв’язуватись. У нас немає продюсерів, в нас немає лейблів і ми, мабуть, зараз їх і не потребуємо. А в планах, звісно, ми хочемо зробити ще пісню такого рівня як "Stay Home", щоб  нам не було образливо, якщо ми щось випустимо, а люди будуть писати "О, так "Stay Home" був кращим, що це таке?" Тому будемо працювати.