"Собаки, яким ми показували кліпи з музикою українських виконавців, кожного разу реагують зовсім по-різному: вони всі дуже своєрідні, кожна зі своїм характером, тому реакцію неможливо передбачити", – розповів Олексій Бондаренко.
За його словами, ідея проєкту почалася з любові до собак: "Ми думали, що б класного можна було зробити і звернули увагу на те, що у світі дуже популярні відео, коли хтось на щось реагує: діти – на мультики, дорослі – на серіали. А, оскільки ми дуже любимо тварин, подумали як можна їм допомогти, ще й зробивши цікаве відео, яке б всі подивилися. Зв’язалися з благодійним фондом, який допомагає шукати собакам домівки і вирішили, а чому б не показувати їм українські кліпи? Так ми і про кліпи розкажемо, і собачкам допоможемо".
"Поки що, на жаль, не знайшлося людини, яка б забрала собачку, але ми точно знаємо, що процес відбувається. Ми отримуємо дуже позитивну реакцію на ці відео. Я дуже сподіваюся, що ми досягнемо головної цілі і люди таки почнуть забирати собачок собі додому", – висловив сподівання Сергій Бондаренко.
Він також розповів, що вже існує два відео, в якому кожного разу беруть участь різні собаки: "Самих тварин для відео відбирає фонд: по-перше, вони мають бути вільними, тобто їх можна взяти прямо зараз, а по-друге, які зможуть знятися в студії, адже там теж є свої умови і собака має бути спокійним. Окремо цілим процесо є спроба змусити собак реагувати на те, що відбувається на екрані, тому використовується багато трюків і уловок, щоб вони хоч якось відреагували. Але, наскільки я зрозумів, собакам це цікаво, це щось нове і радісне для них".
"Що ж стосується вибору музики, то, оскільки ми – експерти з музики, першого разу показували собакам головні кліпи літа, які нам сподобались. А восени виходило більше хіп-хоп кліпів, тому ми показали те, що вважаємо цікавим і хочемо промотувати за рахунок такого формату", – підсумував Сергій Бондаренко.
ФОТО: pixabay