Кількість джинси на цих виборах виросла втричі, порівняно з 2014 роком — медіа-експертка

Кількість джинси на цих виборах виросла втричі, порівняно з 2014 роком — медіа-експертка

Кількість політичної джинси протягом цієї передвиборчої кампанії була втричі вищою, ніж на виборах 2014 року. Про це в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Зранку" повідомила виконавча директорка ГО Інституту масової інформації Оксана Романюк.
 
"На цих виборах джинси було практично в три рази більше, ніж на попередніх президентських виборах в 2014 році. Причиною стало те, що активно включилася в кампанію Опозиційна платформа — За життя, колишні регіонали, які дуже багато інвестували, а на попередніх президентських виборах вони не були активними учасниками. Цього разу серед онлайн-медіа 31% всієї джинси була саме джинса Опозиційної платформи  — За життя. На другому місці у нас була Тимошенко — 15,5% і третє місце розділили між собою Зеленський і Порошенко — по 10%", — зазначила Оксана Романюк.
 
За її словами, також спостерігався високий рівень чорного піару.
 
"На цих виборах рівень чорного піару був досить високим. Він склав близько 5-6% від загальної кількості інформації, яка подавалась громадянам. Найбільше чорного піару було проти Порошенка. За нашими даними, 72% чорного піару були спрямовані проти нього. На другому місці — 11% проти Вілкула та Мураєва, 10%  проти Тимошенко і 6% проти Зеленського", — додала вона.
 
Нагадаємо, вибори президента України заплановані на 31 березня. Центральна виборча комісія України створила 199 окружних виборчих комісій для проведення виборів президента України. Дільничні виборчі комісії мають бути сформовані до 12 березня. ЦВК 8 лютого завершила реєстрацію, тоді було 44 кандидатів у президенти.  Зараз балотуються у президенти 39 кандидатів.
 
Слухати повну версію.
 
Фото: Детектор медіа