Команди українських політиків, які займаються просуванням політиків у соціальних мережах, навчилися обманювати Facebook, який розпочав публікувати інформацію про вартість політичної реклами. Про це в ефірі Українського радіо в програмі "В мережі" повідомив аналітик з партійних фінансів Громадського руху "Чесно" Ігор Фещенко.
"Перша їх реакція, коли почали зливати в бібліотеку масиви даних — закривати зовсім рекламу. Друга реакція, частина політиків, у яких є офіційні сторінки, пристала на правила фейсбуку, дали свої документи і тепер фейсбук пише, хто ж замовляє рекламу, але є сторінки від прихильників. Вони на день-два затихли, а потім почали з’являтися рекламні дописи від сторінок, яких я раніше не бачив. Назва цих сторінок не має ні імен кандидатів, ні натяку на те, що це політика, в дописі теж немає натяку, він дуже нейтральний і безвідносний, це зазвичай анімаційний ролик, ти не розумієш, що це таке і коли натискаєш, вже у другому кадрі бачиш, що це політична реклама. Фейсбук, оскільки він розпізнає рекламу в першу чергу по назві сторінки і по змісту допису, навряд чи розпізнає це, тим більше, якщо він анімований", — зазначив Ігор Фещенко.
Читайте також: У соцмережах кандидати більше витрачають на критику опонентів, ніж на просування себе — експерт
Зазначимо, з 18 березня у соціальній мережі Facebook з’явилась функція, завдяки якій можна дізнатись витрати і аудиторію реклами українських політиків за кордоном.
Слухати повну версію.