Google запланував ребрендинг свого хмарного сховища

Google запланував ребрендинг свого хмарного сховища

Компанія Google вирішила провести ребрендинг хмарного сховища Google Drive.

Про це повідомляє TechCrunch.

Оновлений сервіс отримає назву Google One, а ціни на його використання знизяться. Так, у США з'явиться новий тарифний план за $2,99 в місяць за 200 ГБ, ціни на зберігання до 2 ТБ знизяться до $9,99 на місяць (зараз - $19,99).

Користувачі Google One, в свою чергу, зможуть ділитися доступним простором у сховищі з членами сім'ї (до п'яти осіб).

Корпорація також має намір запустити цілодобову службу підтримки клієнтів сервісів Google. Раніше така опція була доступна тільки користувачам акаунтів G Suite.

За словами директора продукту Google One Ларісси Фонтейн, передплатники сервісу також зможуть скористатися спеціальними пропозиціями, які будуть включати в себе знижки на інші платні сервіси і навіть готелі.

Зазначимо: ребрендинг (англ. rebranding) - активна маркетингова стратегія, яка включає комплекс заходів щодо зміни бренду (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, із зміною позиціювання. Проводиться в руслі зміни концептуальної ідеології бренду. Це передбачає, що в компанії (продукті) відбулися досить істотні зміни. Вдалий ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів і збільшити лояльність існуючих.