Журналіст Олексій Мустафін: ""Вплив будь-якої реклами на аудиторію є перебільшеним"

Журналіст Олексій Мустафін: ""Вплив будь-якої реклами на аудиторію є перебільшеним"

Про політичну та соціальну рекламу в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Ввечері" розмірковував керівник дослідницької групи ARGYS Research Group Олексій Мустафін:

 
"У нас політичні лідери, які перебувають при владі чи в опозиції, мало чим відрізняються один від одного, принаймні, у ставленні до ЗМІ. У них це є інструментом спілкування з аудиторією, донесення певних меседжів.
 
Мені здається перебільшеним вплив будь-якої реклами на аудиторію. У рекламі більше зацікавлені політтехнологи, які так би мовити, "розводять клієнтів". Спроби видати політичну рекламу як соціальну більш-менш розумна аудиторія зрозуміє. Вона зрозуміє, що її обманюють, обходять закони. І це ще більше посилить реакцію аудиторії. Інструменти боротьби з цим досить обмежені. Зловживати рекламою не варто".
 
 
 

Слухайте програму "Сьогодні. Ввечері" по буднях з 17.40 до 20.00!

Останні новини
Баланс між атомною, тепловою, гідроенергією й іншими формами генерації – експерти про енегетику майбутнього
Баланс між атомною, тепловою, гідроенергією й іншими формами генерації – експерти про енегетику майбутнього
"Сподіваюся, що переговори почнуться в червні" ―  посол ЄС в Україні  про вступ України в ЄС
"Сподіваюся, що переговори почнуться в червні" ― посол ЄС в Україні про вступ України в ЄС
Гривневі депозити користуються попитом – економіст Самойлюк
Гривневі депозити користуються попитом – економіст Самойлюк
Мить перед розлукою: Kalush, Balsam та Adam спільно видали сингл "Останній раз"
Мить перед розлукою: Kalush, Balsam та Adam спільно видали сингл "Останній раз"
"Цілком ймовірно, що він може залишитися міністром" ― Загородній про Сольського, якого взяли під варту
"Цілком ймовірно, що він може залишитися міністром" ― Загородній про Сольського, якого взяли під варту
Новини по темі
Дизайн-код міста: як розмістити рекламну вивіску та не порушити закон? Радить начальниця Управління з питань реклами КМДА
TikTok, Гра в Кальмара та нативна реклама - на що йдуть бренди, щоб ви не перемикали їхню рекламу?
Парламент посилив вимоги до дитячого харчування. Що саме змінилося — пояснює експертка
Кібербезпека: як захистити персональну інформацію у цифровому просторі
Як створюється реклама для соцмереж — розповідає сценарист рекламних кампаній Вадим Крамар