"Disney" створила нейромережу, яка передбачає реакцію глядачів

"Disney" створила нейромережу, яка передбачає реакцію глядачів

"Disney Research" і Каліфорнійський технологічний інститут використали нейромережу для дослідження реакції людей на фільми.

Дослідники продемонстрували фільми "Disney" понад 3 000 глядачам. У цей час система відстежувала та розпізнавала їхні емоції. В результаті вона отримала понад 16 мільйонів точок даних. Після цього мережа почала самостійно передбачати, в якому місці фільму глядачі почнуть сміятися або посміхатися. Однак, поки що нейромережа не вміє розпізнавати сум чи страх. Очевидно, для свого дослідження "Disney" використовувала лише комедійні фільми.

Дослідники вважають, що їх технологію можна використовувати не лише для передбачення реакції глядачів на фільми, а й за межами кінотеатрів. Наприклад, нейромережа може аналізувати коливання дерев різного розміру під дією вітру, і таким чином аніматори студії зможуть малювати більш реалістичні сцени з природою та природними явищами.

Раніше програмісти Каліфорнійського університету в Берклі навчили нейромережу перетворювати видатні картини на фото. Всього для тренування програми було використано близько двох тисяч зображень робіт Моне, Ван Гога і Сезанна, 1500 зображень картин в японському стилі укійо-е, 6753 пейзажних фото із Flickr, дві тисячі знімків зебр і коней, а також понад 50 тисяч кадрів інших об'єктів. У результаті система навчилася досить реалістично переносити стиль з одного зображення на інший.