Ірина Матвіїшин розповіла, що ГО "Інтерньюз-Україна" спільно з аналітичною компанією Singularex презентували результати дослідження українського сегменту соцмереж. Найголовніший висновок: Facebook, Instagram та VKontakte мали досить великий вплив на президентські та парламентські вибори.
"Соцмережі дуже добре використовують саме для промоції політиків, і Україна у цьому не перша", — сказала вона.
За її словами, результати дослідження показали, що нинішній президент України та партія "Слуга народу" здобули перемогу саме завдяки соцмережам.
"Вони використали чіткі таргетовані стратегії, які, зокрема, спричинили бурхливу реакцію в соцмережах та бум постів про ключову українську партію", — розповіла Ірина Матвіїшин.
Експертка зазначила, що учасники політичного процесу і надалі будуть використовувати онлайн-простір для досягнення свої цілей.
"Ті партії, які раніше були недостатньо або взагалі неактивними в соцмережах, різко переформатувалися на онлайн-аудиторію. Не у всіх це вийшло, адже не так легко вловити тренди, вподобання та психологію користувачів соцмереж. Також партії намагалися просувати себе онлайн, але це також вдалося не всім", — сказала вона.
Ірина Матвіїшин відмітила, що дуже вдало популярність соцмереж використала партія "Голос".
"Вона пізно про себе заявила, однак, саме завдяки онлайн-аудиторії, здобула позитивні результати на виборах. Ніхто не очікував, що використання соцмереж допоможе партії "Голос", — додала експертка.
Вона зазначила, що завдяки грамотно побудованим технологіям, на наступних виборах може перемогти не конкретна людина, а певний збірний образ.
"Яскраві типажі, кричущі персонажі дуже добре "заходять" в соцмережі. Такі тенденції можуть використати в подальшому політичному житті України, що є дуже небезпечним", — сказала вона.
Фото: Фейсбук