Українські ЗМІ керуються інтересами їхніх власників

Українські ЗМІ керуються інтересами їхніх власників

Приватні власники домінують на медіа-ринку України і майже всі вони займають місце серед найбагатших людей країни. Про це свідчить проект "Моніторинг медіавласності", запущений Інститутом масової інформації та "Репортерами без кордонів".

Як сказав на презентації директор проекту Олаф Штейнфадт, українські ЗМІ переважно керуються особистими інтересами їх власників, а брак фінансової прозорості і корупція погіршують здоров'я всього медіа-ландшафту. Такими виявилися основні результати дослідження українського медіаринку.

Останні новини
"Мене це більше не стримує": гурт Karyotype анонсує реліз нового альбому
"Мене це більше не стримує": гурт Karyotype анонсує реліз нового альбому
ROXOLANA: "Нині сміливість ― це про кожного з нас"
ROXOLANA: "Нині сміливість ― це про кожного з нас"
Чи хочуть українці диктатуру? Ні — Гарань
Чи хочуть українці диктатуру? Ні — Гарань
"Не треба шукати компромісів" — історик про демонтаж пам'ятника Переяславській раді
"Не треба шукати компромісів" — історик про демонтаж пам'ятника Переяславській раді
Мета №1 Демографічної стратегії: поліпшити умови для народжуваності — аналітикиня
Мета №1 Демографічної стратегії: поліпшити умови для народжуваності — аналітикиня
Новини по темі
"Це нас відкинуло в часи Януковича", – Катерина Дячук про погрози і тиск на представників медіа
Тарас Кремінь: від початку року є понад 3 тисячі звернень про порушення мовного закону
Гендиректор "Укрінформу" Харченко: як побороти російську пропаганду та корисних ідіотів на Заході
Навіщо пережовувати заяви Пєскова, Медведєва, Іларіонова? Оксана Мороз – як відрізнити дезінформацію
Як телеграм-канали впливають на політику ти життя українців — коментує Оксана Романюк