Шоу українських премʼєр "Селекція" виповнилося 9 років

Шоу українських премʼєр "Селекція" виповнилося 9 років

1 червня виповнилося 9 років з дня виходу в ефір першого випуску шоу українських премʼєр "Селекція" — програми, яка щотижня презентує слухачам широку палітру новинок сучасної української музики.

Фото: Ігор Ткач, Радіо Промінь

Радіопрограма була створена у 2015 році музичним журналістом Олександром Стасовим як волонтерський проєкт, мета якого презентувати широкій аудиторії нову українську музику. Шоу безплатно розповсюджувалося серед FM-мовників та інтернет-радіостанцій в Україні і закордоном. З осені 2019 року «Селекція» виходить в ефірі Радіо Промінь

«За девʼять років свого існування шоу "Селекція" трансформувалося з класичної радіопрограми про нову музику в платформу, на базі якої створені великі шоу та реалізуються позаефірні події. Сьогодні команда шоу "Селекція" виробляє на Радіо Промінь прямоефірне шоу “Вікенд нової музики”, музичні новини та контент для диджитал-платформ і Суспільного Мовлення. Навіть під час війни, без додаткових бюджетів, ми запустили ютуб-канал, поширюємо програми на подкаст-платформах», — каже ведучий і продюсер шоу "Селекція" Олександр Стасов.

У шоу "Селекція" вперше дебютували в радіоефірі такі популярні сьогодні артисти як Kalush, Tember Blanche, Jerry Heil, OTOY, "Один в каное", Vivienne Mort, KOLA та інші.

"Мені подобається, що навіть через 9 років "Селекція" динамічно розвивається. До вже створеної нами спільноти музикантів щотижня долучаються нові артисти. Ми не сидимо і не чекаємо, поки нам хтось принесе новий трек. Мабуть, ми єдина радіопрограма в Україні, яка перебуває в постійному пошуку нової музики і талантів. Саме тому в "Селекції" дебютують артисти, які вже через деякий час набувають загальної популярності. На нашому рахунку тисячі презентованих пісень і сотні представлених широкій аудиторії артистів. Те, що ми на правильному шляху, доводять індустріальні дослідження аудиторії Радіо Промінь, яка останні пʼять років стабільно зростає", — каже Олександр Стасов.

У планах команди шоу, поновлення музичної премії "Селекція" за здобутки в галузі сучасної української музики та запуск позаефірного проєкту з популяризації творчості нових музикантів.

"Плани під час війни це, мабуть, зухвала річ, але ми сповнені оптимізму перезапустити музичну премію "Селекція" та сфокусуватися на підтримці й просуванні творчості нових артистів. У їх реалізації на зараз головною є не тільки творча складова, а також безпековий фактор", — каже Олександр Стасов.

Суспільне Мовлення — незалежна медіакомпанія з потужним охопленням на всіх платформах: телеканали Перший, Суспільне Новини, Суспільне Культура, Суспільне Спорт та національна мережа місцевих каналів; радіостанції Українське Радіо, Радіо Промінь, Радіо Культура, Радіоточка. Лише перевірені новини читайте на сайті suspilne.media, на національних і місцевих диджитал-платформах. Ми мовимо мовами нацспільнот, представляємо Україну на Євробаченні, розвиваємо дитячий ресурс "Бробакс", навчаємо медіаспільноту в Академії Суспільного Мовлення. Маємо Суспільне Медіатека — платформу унікальних відео та аудіо Суспільного від 1950-х і до сьогодні. Захищаємо свободи в Україні.