З 16 липня всі матеріали передвиборчої агітації повинні вестися державною мовою.
Про це нагадала на сайті Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.
"16 липня набуває чинності (за винятком окремих положень) Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", який регулює функціонування і використання української мови у різних сферах суспільного життя. Серед іншого закон визначає і вимоги до матеріалів політичної реклами, які розповсюджуються на телебаченні, радіо, в Інтернеті й друкованим способом", — зазначається у повідомленні.
Зокрема, згідно з частиною 4 статті 18 цього закону, "матеріали передвиборчої агітації, що транслюються на телебаченні, радіо, розміщуються на носіях зовнішньої реклами, поширюються у вигляді листівок і газет або в мережі Інтернет, виконуються державною мовою".
Окрім того, матеріали передвиборчої агітації адаптуються для сприйняття жестомовними особами шляхом перекладу українською жестовою мовою та/або субтитрування українською мовою з урахуванням вимог, встановлених законом.
Фото: Нацрада