Найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК "Україна" — за секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у президенти України має сплатити 5658 гривень, тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний — понад 300 тисяч.
Про це йдеться в аналітиці, зібраній активістами громадського руху "ЧЕСНО".
Нижчі розцінки має телеканал "Інтер". Секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень.
Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал СТБ. Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. З першої години ночі до шостої ранку на СТБ правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.
Телеканал "1+1" за секунду ефіру з 20:00 до 23:00 братиме 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.
Розцінки суспільного телеканалу UA:Перший значно нижчі. Там прайм-тайм обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду, вночі – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик. Але впродовж 2018 року рух "ЧЕСНО" не фіксував політичної реклами на UA:Перший.
Нагадаємо, Національне агентство із питань запобігання корупції у співпраці з Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення контролюватиме використання партіями і кандидатами рекламних бюджетів на телебаченні.
Відповідно до закону "Про вибори Президента України", передвиборна агітація розпочинається кандидатом на пост президента України наступного дня після дня його реєстрації і закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем виборів.