Сергій Танчинець: "Я буду оцінювати, в першу чергу, пісню і те, як вона виконана"

Сергій Танчинець: "Я буду оцінювати, в першу чергу, пісню і те, як вона виконана"

Вже наступного тижня ми нарешті дізнаємось ім’я виконавця, який представить Україну на "Євробаченні-2024". 22 січня українці в "Дії" обрали склад журі для фіналу Нацвідбору. Так, уже вшосте в суддівських кріслах сидітимуть народний артист і творець образу Verka Serduchka Андрій Данилко, а також народна артистка України й переможниця "Євробачення-2016" Джамала. А от для заслуженого артиста України, лідера гурту "Без обмежень" Сергія Танчинця це стане дебютом. Про те, за якими критеріями він обиратиме переможця, чи буде більш лояльним до рок-виконавців, а також про еволюцію гурту "Без обмежень", який у січні відзначив 25-річний ювілей, Сергій Танчинець розповів ведучим шоу РанокПро на Радіо Промінь Дмитру Захарченку та Лесі Антипенко.

0:00 0:00
10
1x

Лідер гурту "Без обмежень" Сергій Танчинець / Фото з інстаграм-сторінки sergii_tanchynets

"Я музикою живу більше половини свого життя, це моя стихія... Але, на правду, я не дуже розраховував на перемогу" 

Сергію, привіт! Процедура голосування вже завершена, але з вами ще мають підписати угоди як із членами журі. Ти зараз на якому етапі?

Поки що ми не мали зустрічі з представниками Суспільного для підписання, вона відбудеться трошки згодом. Але я маю намір підписати цю угоду. 

Ми тебе вітаємо з тим, що ти займеш це крісло. Цікаво дізнатись про твої відчуття, бо для тебе це перший такий досвід. 

Та все нормально, наче.  Я музикою живу більше половини свого життя, це моя стихія, мені подобається музика, ви це прекрасно всі розумієте. Мені, звісно, було приємно отримати запрошення стати одним із претендентів, ми погодились. Але, на правду, я не дуже розраховував на перемогу. Якщо бути відвертим, коли ми підтверджували участь у відборі, я не бачив переліку претендентів на це крісло. Я навіть не думав, переможу чи не переможу.  Нас запросили — ми дали своє погодження на участь і пішли працювати далі. А потім виявилось, що я займаю четверте місце вже під час голосування. І я потроху вже почав слідкувати за перебігом голосування, як все це відбувається. Зрозумів, що, люди, які люблять конкурс, цікавляться Євробаченням, все ж таки віддадуть свої голоси за мене. І я почав уже тоді штудіювати все, що пов’язане з цьогорічним відбором, по декілька разів переслухав усіх номінантів, передивився Нацвідбори попередніх років, почав входити в ситуацію більш детально. Не просто як музикант і людина, яка займається музикою пів свого життя, а вже з точки зору відслідковування всього того, що відбувається зараз. Мені дуже комфортно й мені дуже подобаються цьогорічні учасники. Шалене навантаження буде і на нас, членів журі, і на українців для того, щоб ну точно зрозуміти, хто має поїхати. Тому що шанси поїхати, на правду, мають всі учасники. Є там фаворити, які прям дуже-дуже близькі, але якщо вслуховуватись в тексти, в сени, посили, музику й старання людей, які творили ці пісні, то шанси є у всіх. 

"Важливо, щоб музика чіпляла душу. Всесвіт дав нам музику для того, щоб вона торкалась наших сердець"

А за якими критеріями ти обиратимеш переможця? Це буде посил, сенс, шоу, голос? 

Мені здається, що сукупність цих факторів або найбільш точне співпадіння цих факторів і приведе переможця на європейську сцену. Тому що все, що ви перерахували, має бути в пісні, представленій на "Євробаченні", та й, в принципі, в цілому в пісні. Пісня має нести в собі сенс, мати гарну мелодію, бути правильно побудована, мати "гачки", повинна запам’ятовуватись. Найкрутіше співпадіння цих моментів і приведе переможця на сцену "Євробачення".  

Я буду оцінювати, в першу чергу, звісно, пісню і те, як вона виконана. Тому що над шоу можна буде працювати ще до виходу на фінальну сцену в Європі. Тому з шоу можна робити якісь поблажки, умовно кажучи, якої якості воно на сьогоднішній момент. Але пісня вже заявлена, на пісню та її виконання я звертатиму увагу в першу чергу. 

Ти сказав, що почав досліджувати попередні Нацвідбори, якусь тенденцію для себе помітив? Різницю, наприклад, між цьогорічними учасниками й попередніх років? 

З початку повномасштабної війни ми маємо приблизно однакову картину: люди почали співати більше про серйозні теми, про боротьбу нашого народу. І в цілому цьогорічний Нацвідбір досить напружений емоційно. Попередні — до повномасштабного вторгнення — взагалі в цілому настрій музичної індустрії був інакший. Відповідно, і будь-який конкурс теж мав певний окрас. Зараз цей окрас досить напружений, але все ж таки дуже мелодійні є треки й, не хочу сказати святковість, але надія в піснях присутня і це дуже добре.  

"Я не можу назвати себе таким рокером, який хейтить поп-музику"  

Хочеш сказати, що не будеш свої рокерам ніяк підігравати? 

Звісно, що десь всередині маленький хлопчик з гітарою 15-річний в мене цього проситиме. Але ж тут сенс не в жанрах, сенс у тому, яка це пісня. Я не можу назвати себе таким рокером, який хейтить поп-музику. Років 15 тому в мене сформувалась думка, що я люблю якісну музику. Направду не важлива стилістичність цієї музики, важливо, щоб ця музика чіпляла душу. Всесвіт дав нам музику для того, щоб вона торкалась наших сердець. І коли вона торкається, неважливо, якого стилю ця музика.

Хочу продовжити про цього маленького хлопчика з гітарою, про його улюблену музику. 14 січня гурт "Без обмежень" відсвяткував ювілей — 25 років. Вітаємо, по-перше!

Дякуєм, дякуєм!

І, по-друге, як ви змінились за цей час? 

В мене відросла борода трохи, мені здається, за цей час. Ми еволюціонували, як і будь-який колектив або організм. Ми спочатку були трохи бешкетниками, нам було по 18-20-ть, 25-ть. Потім десь після 25-ти ми почали трошки серйознішати просто як люди емоційно і, відповідно, творчість почала змінюватись. Я не можу її оцінити сам об’єктивно, але, на мій погляд, вона стала глибшою, серйознішою, дорослішою, напевно. Знову ж таки тут сенс в тому, аби вона торкалась сердець і в першу чергу автора. Якщо мене "мурашить" при записі вокальної партії на вже готову пісню, то з імовірністю на 80-90% вона так само "мурашитиме" й тих людей, хто її почує. Тому я цієї глибини шукав попри всі перепони, технічні проблеми, колись не вистачало ресурсів для нормального продакшину й нормального звучання, саунду. Ці всі проблеми теж вирішували, шукали команду, тому що команда — це дуже важливо, не тільки ресурси, а й люди, які разом з тобою роблять цю музику. Тому що її робить не одна людина, не тільки я, а й музиканти, саундпродюсери, техніки й т.д. Всіх цих людей треба знайти і з ними сконектитись, зрозуміти спільну ціль і її реалізовувати. Все це процеси, які вимагали і часу, і сил, і ресурсу. І цей шлях не припинений. Ми все ще, я не скажу, що в пошуку, але ми все ще в творчому процесі, шукаємо нові звучання, нові мелодії, якісь нові сенси. Це все ще живе і жевріє. 

Дякуємо вам, що творите й продовжуєте це робити. А тебе чекаємо побачити в суддівському кріслі в фіналі Нацвідбору на "Євробачення-2024". 3 лютого журі разом із слухачами обере представника чи представницю від України на міжнародний пісенний конкурс, що цієї весни відбудеться у Швеції. Трансляція фіналу Нацвідбору буде й на Радіо Промінь, яке є офіційним медіапартнером  "Євробачення" в Україні.

Останні новини
Українські премʼєри 15-22 листопада: Zwyntar, Паліндром, Діти Інженерів, The Unsleeping, Sasha Boole
Українські премʼєри 15-22 листопада: Zwyntar, Паліндром, Діти Інженерів, The Unsleeping, Sasha Boole
Тримати в серці місце для любові: Positiff  представив сингл "Діаманти"
Тримати в серці місце для любові: Positiff представив сингл "Діаманти"
У нинішній редакції бюджету-2025 соціальні виплати та зарплати військовослужбовців заморожені ― Гончаренко
У нинішній редакції бюджету-2025 соціальні виплати та зарплати військовослужбовців заморожені ― Гончаренко
"Найважливішими є ті зміни, які відбувалися тоді в свідомості українців", – історик Зінченко про Помаранчеву революцію
"Найважливішими є ті зміни, які відбувалися тоді в свідомості українців", – історик Зінченко про Помаранчеву революцію
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
Новини по темі
Українські премʼєри 15-22 листопада: Zwyntar, Паліндром, Діти Інженерів, The Unsleeping, Sasha Boole
Тримати в серці місце для любові: Positiff представив сингл "Діаманти"
Стрибки між стилями та емоціями: The Unsleeping випустив альбом "Справжній бедрум панк"
Промінь рекомендує: VOL'DEMAR із треком "Без зайвих слів..."
Пристрасть і залежність: "Хто така Ана?" презентувала сингл "Потвора"