Переглянути у мобiльнiй версiї
Опитування

Дмитро Іванов

Дмитро Іванов

1991-го, у рік проголошення незалежності України, отримав диплом журналіста Київського державного університету ім. Тараса Шевченка.

З радіо «Промінь» доля пов’язала Дмитра ще 1985 року. Саме в ефірі «Променя» прозвучали його перші повідомлення, з якими потім він успішно пройшов творчий конкурс під час вступу на факультет журналістики Київського університету. Згодом працював на Українському радіо як кореспондент, і як ведучий прямого ефіру.

Серед програм, які були найцікавішими – це створені на початку 90-х разом із старшими колегами програма «Незалежність» та молодіжний публіцистичний журнал «Три кольори». Фактично вони були першими програми на Українському Радіо, які у прямому ефірі вели не диктори, а журналісти, і де вперше тоді прозвучали дзвінки у студію радіослухачів.  
 
Нині веде програми "Культ особи" та  «Кінопростір», оскільки багато років займається темою українського кіно.

Головне захоплення – це професія. Ще дуже любить подорожувати і не розлучається із фотокамерою.

Зворотня форма для листування в інтернеті: www.kinoua.mail.ua.

Минулі передачі

  • 29.10.2017 15:08:12
    - Промінь

    "Кінопростір" - це щотижневий огляд подій українського кіно. Докладно розповідаємо про нові фільми та забуті кіношедеври, молодих кінематографістів та досвідчених майстрів, про фестивалі та ювілеї, прем'єри та презентації, про кіно ігрове та документальне, дитяче та доросле, про кінобувальщини та кіночутки. Про кіно та кіномитців з-за меж України згадуємо також, якщо вони пов'язані з Україною. Про все світове кіно можна дізнатися будь-де, а про українське - лише у програмі "Кінопростір".

  • 22.10.2017 15:08:12
    - Промінь

    Музика в українському кіно - невід'ємна частина нашої кіноспадщини. І серед імен провідних кінокомпозиторів одним з перших варто назвати Володимира Губу - бо саме його музика звучить у фільмах Сергія Параджанова, Юрія Іллєнка, Леоніда Осики та інших майстрів. З Володимиром Петровичем Губою у цьому випуску будемо говорити про специфіку музики на екрані та про його роботу з класиками національного кіно.