Сервісні центри відновлюють роботу: як потрапити на прийом

Сервісні центри відновлюють роботу: як потрапити на прийом

Сервісні центри відновлюють прийом споживачів: за попереднім записом та визначеним переліком питань. Зокрема, з 5-го травня відкрито онлайн-запис до 2 точок прийому, з 17 травня усі 10 районних сервісних центрів проводитимуть прийом споживачів за попереднім записом. Про те, як потрапити на прийом і які питання можна буде вирішити, в ефірі Українського радіо розповідає заступниця комерційного директора "Центру комунального сервісу" Юлія Петрик.

Щоб потрапити на прийом до сервісного центру потрібно мати:

- обов'язковий електронний запис
- попередню чергу
- визначені питання
- перелік потрібних документів.


Для запису на прийом достатньо:

- перейти за посиланням https://cks.com.ua/equery або зателефонувати (044) 247-40-40

- обрати сервісний центр та напрямок питання із запропонованого переліку

- визначити зручну дату та час візиту.


Нагальні питання, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів:

- підписання договорів на отримання послуг

- укладення договорів реструктуризації

- отримання довідок про стан заборгованості, завірених копій ордерів

- проведення звіряння за нарахуваннями та платежами за довготривалий період.


Решту питань можна вирішити дистанційно, а саме :

- консультацію щодо надання послуг

- консультацію щодо вирішення питань з надання цих послуг

- первісну покрокову інформацію по вирішенню особистих питань

- передачу показань приладів обліку.


Скільки громадян може прийняти сервісний центр протягом робочого дня?

Електронна черга передбачає 30 хв прийому на одного споживача. Головне, щоб відвідувач був максимально підготовлений. Рекомендуємо приходити до сервісного центру за 5-10 хвилин до призначеного часу. Обов'язково мати напоготові паспорт для ідентифікації особи. У зв'язку із дотриманням рекомендацій МОЗ та усіх карантинних норм, без електронної черги потрапити на прийом до сервісного центру буде неможливо. 

Важливо: перш ніж записуватися на прийом, зверніться до call-центру (044)247-40-40 або фахівців у фейсбуці чи скайпі, адже ваше питання може бути вирішено дистанційно. Якщо лінія зайнята рекомендуємо перетелефонувати в інший час, скористатися іншими каналами зв'язку, залишити повідомлення у відповідних соціальних мережах або залишити звернення в скриньці сервісного центру свого району.  

Фото: Комунальний концерн "Центр комунального сервісу", Facebook