Укрзалізниця розпочала відновлення руху поїздів: як відбуватимуться пасажироперевезення

Укрзалізниця розпочала відновлення руху поїздів: як відбуватимуться пасажироперевезення

Укрзалізниця розпочинає поступове відновлення руху пасажирських поїздів. Від 27 травня відкрили продаж квитків на 5 швидкісних поїздів Інтерсіті+ та 9 нічних поїздів, які відправляються в рейси з 1 червня. Більше про це в ефірі Українського радіо розповів експерт в транспортній сфері Олександр Кава.

"Тарифи на перевезення пасажирів залізним транспортом встановлює не Укрзалізниця, не міністерство інфраструктури, а уряд. Тому для підвищення тарифів потрібне рішення уряду. Через карантин багато наших співгромадян втратили роботи або тимчасово доходи, і уряд не може піти на те, щоб змушувати пасажирів платити за поїздки більше, ніж це було раніше. Це, по суті, директивне рішення про те, що половина квитків на поїзди. Якщо ми подивимось на заходи, які вживаються в Польщі та інших сусідніх країнах, то ті обмеження за кількістю пасажирів, які вводяться, повністю відповідають тим нормам, які зараз діють у сусідніх країнах", ─ зазначив Олександр Кава.

Що стосується компенсації для Укрзалізниці, на думку експерта, "на жаль, уряд залишить найбільшу українську компанію один на один із проблемами. І жодних компенсаційних механізмів для Укрзалізниці далі не буде. Навіть до запровадження обмежень по кількості пасажирів тариф на перевезення пасажирів у далекому сполученні покривав менше ніж половину видатків на такі перевезення, а у приміському сполученні тариф покриває взагалі близько 10% собівартості перевезень пасажирів".

Кава зауважив, що доцільно відновлювати пасажирське сполучення у повному обсязі.

"Логіка була така, щоб запускати не одразу всі поїзди, а поступово наповнювати маршрутну мережу. Я вважаю, що це було абсолютно недоцільним, оскільки варто було відновлювати пасажирське сполучення у повному обсязі, як  і в приміському, так і міжміському сполученні. Тому що позбавляти людей можливості їздити в одних напрямках і їздити в інших ─ абсолютно некоректно. І якщо ми будемо порівнювати ті обмеження, які були зроблені в Україні та сусідніх країнах, де епідеміологічна ситуація була не кращою, ніж в Україні, то там всюди залізничне сполучення не припинялось, поїзди у внутрішньому та приміському сполученні працювали на регулярній основі, але влада докладала максимум зусиль для того, щоб у людей не було потреби подорожувати. А якщо така потреба у когось була з різних причин, то люди без проблем могли їздити по різних напрямках у межах своєї країни", ─ сказав він.

Зазначимо, продаж квитків відкрито на 50% місць у поїздах, окрім потяга №8/7 Одеса-Харків, де продається 100% місць. Квитки наразі можна придбати лише онлайн. Проте найближчим часом обіцяють відкрити продаж через каси.

В Укрзалізниці також повідомили, що пасажирів у вагони пускатимуть лише в захисних масках. Також при посадці мірятимуть температуру тіла.

Нагадаємо, міністр інфраструктури України заявив, що підвищення цін на пасажирські перевезення залізницею після їхнього відновлення не буде, хоча кількість пасажирів у вагонах можуть зменшити.

Фото: uz.gov.ua

Останні новини
Продати Patriot для України можуть країни Європи або Близького Сходу — експерт
Продати Patriot для України можуть країни Європи або Близького Сходу — експерт
На Запоріжжі знайшли притулок 228,5 тисяч ВПО – Мироненко
На Запоріжжі знайшли притулок 228,5 тисяч ВПО – Мироненко
Промінь рекомендує: Vitaliia, Гурт Дно з треком "Це тільки демо" (за участі Мухи Мухича і Caronlil)
Промінь рекомендує: Vitaliia, Гурт Дно з треком "Це тільки демо" (за участі Мухи Мухича і Caronlil)
Кримську кампанію Болбочана називають однією з найуспішніших спецоперацій ― історик
Кримську кампанію Болбочана називають однією з найуспішніших спецоперацій ― історик
Наслідки ракетного удару в Чернігові: постраждалим виплатять грошову допомогу
Наслідки ракетного удару в Чернігові: постраждалим виплатять грошову допомогу
Новини по темі
Збиття російських ракет в українському небі для правомірного захисту не є нападом на РФ ― Гопко
"Це дійсно історичний крок". Василь Шевченко про проєкт будівництва євроколії з Ужгорода
Окупанти втрачають 50-70% техніки ― комбат Федоренко про битву за Часів Яр
Санкції ЄС проти Фрідмана та Авена залишилися ― юристка
На Близькому Сході ненависть довга, але війни короткі — Семенюк про конфлікт Ірану та Ізраїлю