Мобільний додаток

Наразі жодних обмежень немає, і це трохи дивує – Олександр Мироненко про скасування міжнародного авіасполучення

11.03.2020 р., 12:00

Про те, як повернути кошти у випадку скасування рейсу та яких збитків зазнають авіакомпанії внаслідок поширення коронавірусу в ефірі Українського радіо розповідають редактор сайту avianews.com Олександр Мироненко та голова Всеукраїнської асоціації туроператорів Ігор Головаха.

Через коронавірус деякі міжнародні авіалінії скасовують рейси до Італії, Швейцарії, Греції, Німеччини, Ізраїлю, Іспанії, Великобританії, Литви, Туреччини, Польщі, Угорщини, Австрії, Чехії, Фінляндії і Данії. Про скасування рейсів  до Італії та Ізраїлю повідомили і в лоукост авіакомпаніях "Wizz Air" та "Ryanair". Повністю призупиняє сполучення з Італією авіакомпанія "Sky up".

Про офіційну позицію України щодо скасування авіасполучення розповідає Олександр Мироненко: "Ситуація постійно змінюється. На сьогодні Україна не заборонила польоти в будь-які країни Європи. Якщо буде запроваджено якісь обмеження, то це безумовно вплине на авіасполучення. Наразі жодних обмежень немає, і це трохи дивує. Адже ми можемо подивитися, як вивозили наших громадян з Уханю і, відповідно, з якими застережними засобами це відбувалося. Зараз спалах коронавірусу в Італії, проте жодних обмежень на авіарейси до Італії немає. Єдине відомо, що авіакомпанія МАУ, яка мала прямі рейси до Венеції, скасовує їх до початку квітня. Натомість рейси до Мілану та Риму виконуються за розкладом".

На питання, як домогтися повернення коштів у випадку скасування авіарейсу Олександр Мироненко відповідає: "Авіакомпанії виконують свої зобов’язання. Відповідно, якщо рейс скасовано, авіакомпанії протягом кількох днів або тижнів повертають кошти або пропонують безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси. Велика кількість перевізників, які працюють в Європі, запровадили у всіх старих і нових бронюваннях можливість безкоштовно змінювати дату перельоту. Тому слід зайти на сайт своєї авіакомпанії і перевірити чи доступна така послуга. У разі скасування чи перенесення рейсу в клієнта є стандартні права, які передбачені європейським та українським законодавством – повернути кошти або переоформити квиток на наступний рейс. Краще дочекатися поки авіакомпанія офіційно скасує рейс і запропонує клієнтам якісь механізми повернення коштів".

Про те, як ситуація з короновірусом позначиться на фінансовому становищі авіакомпаній розповідає Ігор Гловаха: "Зараз складно говорити про розміри збитків. Навіть Всесвітня асоціація авіаперевізників прогнозує до кількох десятків мільярдів фінансових втрат. Наразі зарано прогнозувати банкрутства, тому що зазвичай авіакомпанії скасовують рейси до країн, які стають на карантин, тим самим зменшуючи свої втрати. З іншого боку збільшується частота рейсів в ті регіони, де немає поширення коронавірусу". 

Фото 1news.com
Наразі жодних обмежень немає, і це трохи дивує – Олександр Мироненко про скасування міжнародного авіасполучення

Новини по темі