Як перевести картину у віртуальну реальність: у Києві відбудеться нетворкінг для митців та IT-шників

Як перевести картину у віртуальну реальність: у Києві відбудеться нетворкінг для митців та IT-шників

У Києві завтра відбудеться нетворкінг, на якому зустрінуться представники креативних індустрій та галузі сучасних технологій. Детальніше про це в ефірі Радіо Культура розповіла кураторка платформи для менеджерів Creative Management Camp Тома Лазаренко.

0:00 0:00
10
1x

24 жовтня відбудеться зустріч, на якій обговорюватимуть взаємодію мистецтва та сучасних технологій.

"Якщо коротко, це буде зустріч між митцями, ІТ-спеціалістами, медіахудожниками та організаторами фестивалів і різних івентів, які застосовують нові технології в організації фестивалів. Ця зустріч якраз буде присвячена взаємодії традиційного мистецтва та нових форм", – анонсувала Тома Лазаренко.

Подібні зустрічі відбуваються щомісяця.

Такий нетворкінг дозволить познайомити між собою людей з різних галузей та інтегрувати мистецтво у віртуальну реальність, оцифрувати і "вивести його на вулиці", переконана організаторка. Адже подібні тенденції вже спостерігаються в усьому світі. Як приклад спікерка навела Гамбурзький фестиваль, де у віртуальну реальність перевели картину Ван Гога, і кожен охочий міг "поглянути" на цю картину зсередини, опинившись у химерному світі, створеному художником.

"До створення цієї зустрічі мене дуже підштовхнув той факт, що я працюю в проєкті FRONTIER, це фестиваль мистецтва і віртуальної реальності, який проходить у центрі сучасного мистецтва М17, – поділилась Тома Лазаренко. – Тема культурного нетворкінга завжди різна. Він може  відбутися під будь-якою темою, яка може поєднати в одному просторі різних людей, які представляють українську культурну галузь. Це можуть бути музиканти і ІТ-шники, театрали і виконавці. На початку ми проводимо дискусію, щоб надати динаміки розмовам між людьми. А після дискусії відбувається презентація нових проєктів, ідей".

Як зазначає організаторка, ідея була в тому, щоб в одному місці поєднати людей, які ніколи одне про одного не чули.

"Є відомі театральні проєкти, і люди часто не знають своїх же побратимів з сусідньої галузі або сусіднього міста. А так можуть виникнути нові проєкти, які можуть запропонувати щось нове, інноваційне та колабораційне", – зазначила Тома Лазаренко.