Як стати книжковим Instagram-блогером — розповідає експертка

Як стати книжковим Instagram-блогером — розповідає експертка

"Lampa.Books" — блог на платформі Instagram, який націлений на популяризацію читання серед молоді. Одна із творців цього проєкту Вікторія Федорів в ефірі Радіо Промінь розповіла про особливості книжкового блогерства в Instagram.

Зараз "Lampa.Books" має майже три тисячі підписників. На думку Вікторії Федорів, у них зібралась своя так звана "лампова" аудиторія, яка їх щодня читає та надсилає їм свої відгуки про прочитані книжки. 

"Наші тексти мають свою "ламповість". Наші читачі хочуть бачити гарну фотку і читати хороший текст. Наша спільнота в принципі уже сформувала свою аудиторію. Але ми хочемо, щоб до нас приходили нові люди й ставали нашою сім’єю", — сказала вона.

Організатори проєкту шукають відгуки на ті книжки, які зараз на часі, які популярні. "Ми досліджуємо весь український книжковий ринок і пишемо про те, що цікаво людям. Зараз з'являється багато нових імен. Ми намагаємось розкривати не тільки сучасну українську літературу, а й писати про ті книги, які лише з'явились.  Ми пишемо про них та читаємо про них відгуки", — розповіла Вікторія Федорів. 

За її словами, в Instagram є букблогери, які заробляють чималі гроші. "Проте ми не ставили собі за мету заробляти. І зараз ми не заробляємо на цьому", — сказала Вікторія Федорів.

Читати також: Успішний блогер заробляє від 35 тисяч доларів на місяць — експертка

Експертка розповіла, як стати книжковим блогером в Instagram. "Перш за все треба багато читати. В Україні статистика, на жаль, показує, що читають мало: понад 50% українців за 2018 рік не прочитало жодної книги. Також потрібно писати цікаві відгуки про книги. Варто витягнути зерно з прочитаного, те, що вразило тебе найбільше і що може вразити інших", — сказала вона.

Вікторія Федорів наголосила на тому, що відгуки не мають бути якогось конкретного розміру. "Якщо це відгук на книгу розміром понад 500 сторінок, то його дуже важко вмістити у два речення. Важливо передати свої емоції та враження, не варто зациклюватись на тому, щоб це було коротко. Потрібно для себе структурувати прочитане, виділяти основні тези та загальні емоції від книги, вказувати, який досвід вона дала", — поділилась вона.  

За її словами, негативні відгуки на книгу — це так само добре, як і позитивні: "Негативні відгуки дають можливість подивитись на книгу з іншого боку. Я би сказала, аргументовані негативні відгуки заохочують купити книжку більше, ніж позитивні". 

Вікторія Федорів розповіла, як правильно підібрати світлину до книги. "Якщо проаналізувати Instagram-сторінки різних букблогерів, то там є дуже багато цікавих ідей. Зокрема той, хто читає книгу, може з нею цікаво сфотографуватись, в колір підібрати деталі. Це фотографування насправді не потребує великих зусиль. Все, що під рукою, можна гарно викласти й воно прикольно виглядатиме на світлині. Так само, як і негативні відгуки, негативні фотографії можуть справити велике враження та заохотити до читання більше, ніж позитивні фото", — сказала вона. 

Джерело: Фейсбук