Майстер джазової імпровізації Усейн Бекіров на Koktebel Jazz Festival презентує музику з нового альбому

Майстер джазової імпровізації Усейн Бекіров на Koktebel Jazz Festival презентує музику з нового альбому

У Києві 6–8 вересня на Трухановому острові відбудеться Koktebel Jazz Festival. Майстер джазової імпровізації Усейн Бекіров в ефірі Радіо Промінь розповів, як готувався до фестивалю"Jazz Festival–2019", а також зауважив, якою буде його програма.

Готові до виступу? Як джазовим музикантам до такого фестивалю потрібно готуватись? Як часто доводиться репетирувати?

— Буквально всі ці дні ми репетирували. Оскільки будь-який музикант, джазовий чи класичний, завжди репетирують перед відповідальним виступом.

А Koktebel Jazz Festival— це відповідальний виступ?

— Для мене — так.

Цього року Koktebel Jazz Festival переїжджає на берег Дніпра. Буде інакше гратися, інакше відчуватися для вас як для музикантів?

— Сам Jazz Koktebel є атмосферним. Головне — це зберегти його внутрішню атмосферу.

А яка вона?

— Нашою мовою: там дуже весело, у хорошому сенсі цього слова.  Хороший настрій, купа спілкування. Будь-який джазовий фестиваль — це завжди спілкування, обмін досвідом.

Там всі свої?

— Ні, щороку є потік різних груп, музикантів, і це дуже цікаво.

Читайте також — Президентка Koktebel Jazz Festival: сподіваємось, що у 2020 році ми повернемося до Чорного моря

З чим ви будете на цьому фестивалі виступати? Цього року буде декілька майданчиків, зокрема, особливий — острів Крим.

— Нещодавно я записав новий альбом, скоро він буде виходити.  І я зіграю декілька речей з нового альбому. Колись ми з басистом Олександром Мельком створили групу, якого, на жаль, з нами немає. У душі я хочу присвятити цю програму йому. Багато аранжувань ми зробили разом, і я хочу зіграти їх.

Як використовувати фольклорні моменти у джазовій музиці?

— Джаз, в принципі, це фольклор. Ми беремо мелодії, обробляємо їх, дотримуємось правил гармонії і дивимось, як краще.  Український фольклор дуже мелодійний і гарно лягає на джазову музику.

А кримськотатарський фольклор?

— Там трішки складніше, бо це нестандартна музика.

Наскільки ви відчуваєте, що зараз є потреба у такій музиці?

— Формат такої музики є дуже розвиненим у всьому світі. У будь-якій країні грають джаз. Звичайно, треба знати основу джазової культури, класику, джазові стандарти. Але, я думаю, якщо ми будемо розвивати цей напрям, людям за кордоном буде більш цікаво, як подається наш (кримськотатарський) фольклор у такому колориті.

На фото — Усейн Бекіров, facebook.com