Більше новин
- 00:08
- Санкції США проти Дубінського: чи назріває криза у монобільшості? Коментарі експертів
- 19:00
- Китайська чи американська: якою вакциною щеплюватимуть українців?
- 15:00
- Давоський форум 2021. Що в онлайні цього разу багаті скажуть бідним?
- 14:56
- Як американські санкції вплинули на українських політиків. Коментує юрист
- 10:31
- Проєкт "Ульмо Три" почав створювати першу збірку кращого
ТОП-5 найнебезпечніших доріг України: експерт розповів, як можна зменшити сумну статистику смертей
Нацполіція назвала ТОП-5 найнебезпечніших доріг України. У поліції звертають увагу на дивну закономірність: аварій стає більше після ремонту доріг. Про те, чи є можливість зменшити сумну статистику смертей на дорогах, говорили в ефірі Радіо Промінь з директором Центру транспортних стратегій Сергієм Вовком.
Він пояснив, чому до ремонту доріг було менша кількість ДТП.
"Насправді нічого дивного немає, тому що дуже часто саме поганий стан дорожнього покриття був, якщо так можна сказати, головним стримуючим фактором і для обережності, і для збереження швидкісного режиму у більш-менш прийнятних рамках", – зазначив Сергій Вовк.
"Якщо говорити про Київ–Чоп, то тут, на жаль, на сумну статистику вплинула кількість ДТП саме з маршрутними таксі, які забрали дуже багато життів", – додав він.
Експерт називає кілька векторів, які можуть зменшити кількість смертей на дорогах:
"Перший вектор – це самі стандарти дорожнього будівництва. Не так давно, минулого року, ми перейшли на європейські стандарти. Вони були затверджені на відповідному нормативному рівні, який передбачає: те, що звузилась ширина полос – це стосується другої та третьої полоси при шестиполосних дорогах, що психологічно спонукає водіїв знижувати швидкість. Фактор номер два – це так звані островки безпеки, які дуже часто будуються саме на кордонах міст. Тобто це спеціально побудовані архітектурні об'єкти, які дещо змінюють архітектуру дороги і змушують водія знижувати швидкість".
Великою проблемою Сергій Вовк вважає й те, що останнім часом правоохоронці все менше мають повноважень щодо контролю швикдості на дорогах.
"Абсолютне зменшення контролю з боку правоохоронців, особливо за перевищенням швидкості, спричиняє те, що люди відчувають свою безкарність. Якщо вони відчувають свою безкарність, то вони, звичайно порушують. Тут є завдання і для правоохоронних органів – воно стосується введення автоматичного контролю швидкості, і для законодавців – щоб нарешті ліквідувати прогалини в законодавстві, які не дозволяють надавати фотографії для доказу безперечного правопорушення в судах", – пояснив експерт.
Нагадаємо, днями Національна поліція назвала найнебезпечніші дороги країни. Нині це Київ–Чоп та Київ–Одеса. Саме на цих шосе сталося найбільше аварій за січень–липень цього року. Скажімо, на трасі Київ–Чоп лише від початку цього року загинуло 72 людини, на трасі Київ–Одеса–56.
Загалом правоохоронці нарахували близько 58 відрізків доріг та окремих відрізків трас, де зросла кількість ДТП. Окрім двох згаданих вище доріг в антирейтинг також потрапили: Київ–Харків–Довжанський, Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам'янка, Стрий–Івано-Франківськ–Чернівці–Мамалига.
До речі, на деяких дорогах кількість смертей зросла просто аномально – на 400–550 відсотків.
Фото Facebook
