Фестиваль креативності Cannes Lions є своєрідним дзеркалом розвитку людства – представник фестивалю

Фестиваль креативності Cannes Lions є своєрідним дзеркалом розвитку людства – представник фестивалю

Українське агентство отримало бронзову нагороду на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions за спільний проєкт з російською агенцією "Восход", який наочно пояснив різницю між новинами та російською пропагандою. Українські молоді креатори здобули ще ряд престижних нагород. Детальніше про це в ефірі програми "Сьогодні. Вдень" на Українському радіо розповів Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Ведуча:

Галина Бабій

– Спершу ви провели в Україні конкурс "Битва креаторів", завдяки якому українські креативники змогли отримати  фінансування своїх проєктів. Це був спільний проєкт CannesLionsта USAID. Згодом ви поїхали до Канн – і повернулися з перемогами.

– Так, абсолютно вірно. Тоді ще ніхто не міг здогадуватися чи навіть мріяти, що наші молоді креатори, які пройшли перший конкурс, а деякі з них навіть перемогли у "Битві креаторів", яка була другим конкурсом представництва Cannes Lions, досягнуть такого. Поїхавши в Канни вони зробили щось неймовірне. В усіх трьох категоріях, за якими в Україні офіційно проводилися відбіркові конкурси, наші учасники зайняли призові місця.

Це дійсно вперше, і ми дуже радіємо, що ці команди зуміли зробити це вперше і у такій кількості.

– Мене найбільше цікавить відеоролик української команди, який спрямований на те, щоб викрити російську пропаганду, розповісти про те, що вона, як отрута, шириться світом і проникає куди завгодно.

– Найцікавіше, що це навіть не ролик. Це повне інтегроване рішення, це дуже серйозна програмна частина, серверна частина, яку розробляла наша українська компанія.

Насправді мені здається дуже правильним, що така креативна колаборація "вистрелила" саме тут, разом з російською рекламною агенцією, яка здобула сам трофей. Тобто сам трофей їде, на жаль, у Росію. В Україну їде майже рівнозначна копія.

Можна дискутувати, добре це чи погано. Я вважаю, що добре. У боротьбі з пропагандою та агресором треба використовувати будь-які методи.

– А російська сторона легко пішла на те, щоб працювати саме над такою дражливою для російського медіапростору темою?

– Мені дуже важко це коментувати, бо я не спілкувався ні з ким з представників "Восхода". Це відома єкатеринбурзька агенція, вони неодноразово брали такі великі нагороди і трофеї. Мені здається, вони є представниками дуже рішучого креативного класу, які вже побачили світ, які розуміються на медіа.

Я думаю, що у цьому проєкті вони разом зі своїм замовником – телеканалом "Дождь" змогли розкрити те, що накипіло, і свій потенціал, залучивши українських креативників та технічну експертизу.

– Я знаю, що українці також здобули ряд нагород для "молодих креаторів", до 30 років.

– У нас уже відбувся ряд заходів з відомими українськими експертами. 31 липня в Unit.City відбудеться останній захід, де виступатимуть як володарі Бронзового лева ISDGroup, так і усі молоді креатори у повному складі. Також там буде панельна дискусія, яка буде присвячена безпосередньо імовірній ефективності рішень, до яких прийшли як наші володарі лева, так і молоді креатори.

З того, що ми спостерігаємо – ніхто з них не очікував такого результату. Всі готувалися, всі хотіли, всі налаштовувалися на це. Але ніхто не очікував.

– Які ще теми, окрім російської пропаганди та її токсичності, змогли привернути увагу міжнародного журі?

– Окрім токсичності медійної, є ще й токсичність в принципі життєдіяльності людства, тобто екологія. Піднімалося багато питань, причому наголошувалося, що це питання, які не робилися прямо під фестиваль, ці компанії в принципі систематично цим займаються. Так сталося, що більш розвиненим країнам, які не живуть поруч із достатньо агресивним сусідом, пощастило і вони можуть замислюватися над глобальними загальнолюдськими проблемами і викликами, в той час як ми маємо протистояти першочерговій загрозі.

З трендів загалом – це людяність, це захист природи, зовнішнього середовища, це різноманіття, це рівність прав жінок, чоловіків, інших гендерних груп. Cannes Lions як міжнародний фестиваль креативності є своєрідним дзеркалом розвитку людства.

Прослухати розмову повністю

Останні новини
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
Військове кладовище почнуть будувати у середині червня – в.о. Міністра у справах ветеранів
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Єдині вікна" у ЦНАПах, єКабінет, реабілітація та інструменти для розвитку – Порхун про нову ветеранську політику
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
"Це не телешоу, не боротьба за популярність... Це реальні люди з реальними історіями", – Мстислав Чернов
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
Катерина Радченко: Мета нашого проєкту — порушити глобальну тишу
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
У межах Чорного моря має активніше діяти НАТО — Риженко
Новини по темі
Збиття російських ракет в українському небі для правомірного захисту не є нападом на РФ ― Гопко
Окупанти втрачають 50-70% техніки ― комбат Федоренко про битву за Часів Яр
Санкції ЄС проти Фрідмана та Авена залишилися ― юристка
На Близькому Сході ненависть довга, але війни короткі — Семенюк про конфлікт Ірану та Ізраїлю
Після знищення "Москви" Україна повернула контроль над цивільним судноплавством — Плетенчук