Засновник виноробні: в Україні неймовірно росте культура споживання вина

Засновник виноробні: в Україні неймовірно росте культура споживання вина

Про проект "Дороги вина та смаку", гастрономічний туризм в Україні, про його можливості, перепони та про популярність вина у сучасної молоді, говорили в ефірі Радіо Культура в програмі "У своїй тарілці" з експерткою проекту Європейського Союзу "Підтримка системи географічних зазначень в Україні", експерткою з розвитку сільських територій та створення гастрономічних доріг в Україні Аллою Плачковою та засновником однієї сімейної виноробні Іваном Плачковим.

Ведуча:

Олена Брайченко

Експерти з вина запевняють, що Україна дуже придатна для виноробства.

"Наша виноробня існує 15 років і за цей час ми показали, що можна створити бренд українського вина. Його не було, його не існувало. Було вино молдавське, грузинське. І ми створили бренд українського вина з сортів винограду, які є виключно українськими — це одеський чорний, сухолиманський, які виведено українськими селекціонерами. Це українські саджанці, українська земля, українські винороби", зауважив Іван Плачков.

За словами експертів, деякі українські вина дуже популярні в усіх країнах сьогодні. Зокрема в Британії, Франції, Польщі, Канаді, Бельгії. Ці вина стали візитівкою дипломатичного корпусу України.

"В Україні неймовірно росте культура споживання вина",  наголосив Плачков.

Алла Плачкова ж додала, що нині молодь обирає саме вино серед інших алкогольних напоїв.

"Міцні напої у молоді втрачають популярність", зауважила вона.

Весь ефір слухати тут

Фото pixabay.com