Чи можуть телеактори гарно зіграти в повнометражному кіно? А кіноактори в телевізійному продукті? Що потрібно актору, аби презентувати себе кастинг-менеджеру? Про це все і трошки більше говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Епізоди з кастинг-менеджеркою Марією Соломіною.
Ведучі:
Олена Гусейнова
Кастинг-директорка має чіткий перелік того, що має надавати їй актор. Але якщо актор вже досить відомий, то йому не потрібно нічого, крім свого прізвища.
"Багато кому з режисерів не потрібні навіть фото (акторів — ред.). Йому просто називаєш прізвище, щоб зрозуміти. Коли я прошу невідомому мені актору написати листа, то обов'язково мають бути фото, фото без макіяжу для дівчат — дуже важлива річ. Відеовізитівка для того, щоб я могла почути голос, як людина говорить. Шоуріл — нарізка з робіт, які вже вийшли", — зауважила Марія Соломіна.
Вона розповіла про різницю між кастингом для телевізійного і кінематографічного продукту.
"Сама схема насправді одна й та сама. Просто великий екран потребує іншого. Там зовсім інші навіть виробничі моменти: кількість хвилин, відзнятих за день, вони іноді мінімум у п'ять разів менші, ніж для серіального виробництва. Тому, відповідно, акторові головної ролі для серіалу іноді доводиться зніматися по 15 сцен в день. Тобто він по 12 годин з маленькою перервою на обід — він постійно на майданчику. Запам'ятовує величезну кількість тексту", — пояснила Соломіна.
"В повному метрі трішечки по-іншому. Там інші етапи зйомки. Дуже схожі, але різні процеси", — додала вона.
А от стосовно того, чи є різниця між серіальним і телевізійним актором, Марія Соломіна каже:
"Є акторська освіта. Є попадання в типаж. Є розуміння режисера, бачення, яке збігається з цією людиною. Гарно записали проби. Спрацювалися з іншими акторами. Вони працюють. Тут насправді, мабуть, і навпаки може бути. Тобто людина може знятися в повному метрі, а потім не витягнути головну роль в серіалі".
Весь ефір можна послухати тут
Фото pixabay.com