Мобільний додаток

З туркомпаніями, як зі стоматологією: важливо знайти "свою" — засновниця Travel Hub

26.06.2019 р., 12:45

Засновниця і автор ідеї першого не тільки в Україні, але й у світі туристичного хабу — Travel HUB — Ірина Дворська розповіла в ефірі програми "Соціум.com"на Радіо Промінь про те, як спланувати ідеальну подорож, про нові тенденції у світі туризму та про роль інновацій та IT.   

Ведучі:

Ольга Бродська, Тетяна Кононенко

Наша попередня зустріч з вами була у листопаді минулого року. Тоді ви сказали, що туристичний бізнес — це ваше життя і ваше хобі. Чи змінилось щось від того моменту?

— Знаєте, нічого не змінилося. Мені все більше й більше хочеться рухатися вперед, дарувати емоції, розробляти авторські програми, ділитися інформацією, корисними порадами з туристами, з людьми, які планують подорожувати, показувати світ і давати людині саме те, чого вона хоче. Адже відпочинок для нас — це дуже важливий елемент, і ті емоції, які ми отримуємо, залишаються у нас надовго.

Чи багато подорожують самі люди, які працюють в галузі туризму?

— Дуже часто ми всередині наших ком’юніті говоримо про те, що ми чоботарі без чобіт. Я б хотіла, щоб усе-таки працівники туризму подорожували не тільки в рекламних турах. Знаєте, коли їдуть, щоб усе "потестити".

Зараз я інакше сприймаю це. Я їду для того, щоб відчути країну, подивитися, які є цікаві ресторанчики, які цікаві місця, щоб через емоцію передати людям те, що є у цій країні. Хоча, звісно ж, для кожного будь-яка країна буде індивідуальною. Наше завдання — максимально це розкрити через емоцію.

Чи є така країна, якою не хочеться ділитися? От вона настільки у серці, що про неї не хочеться нікому розповідати?

— Знаєте, ні. Усі країни — вони особливі.

Я звернула увагу, що востаннє я в Ізраїлі була у 2008 році. І ось я повернулася до нього у 2019 році, і я повернулася у зовсім іншу країну. Він для мене розкрився зовсім по-новому, з новими емоціями, новими готелями, новим сервісом. Звісно ж, не можна не відзначити той стан, у якому ти перебуваєш, коли відвідуєш Єрусалим.

До чого я веду: будь-яку країну можна полюбити за щось, у якийсь визначений період свого життя.

Припускаємо, що відвідувачі, які приходять до вашого хабу, більше довіряють вашим розповідям. І коли ви, як очевидець, розповідаєте про те, що ви бачили, їм більше хочеться побувати у тій чи іншій країні.

— Я вважаю, і так я вчу своїх колег, що в роботі з клієнтом треба спочатку дізнатися, чого хоче він сам, з’ясувати його потреби. А вже потім, під ці потреби, підібрати той різновид відпочинку, який йому потрібен.

Тому що іноді люди приходять і кажуть: "Я хочу просто відпочити". А чого саме він хоче від відпочинку: спокою та релаксу, чи все-таки якогось активного відпочинку? Можливо, він хоче відвідати декілька країн, можливо, хоче якусь екскурсійну програму…

 

За даними деяких досліджень, більшість туристів зараз для пошуку туру та планування відпустки використовують Інтернет. Як ви контактуєте з клієнтами та розбудовуєте з ними зв'язок?

— Зараз у світі інновацій та Інтернету саме Інтернет є найшвидшим способом знайти інформацію та обрати собі тур. Ми також користуємося соцмережами, як і інші туристичні фірми. Відсотків 80 туристичних компаній вже активно працюють в соцмережах, користуються Інтернетом, пропонують якісь онлайн-рішення для бронювання готелів та якихось пакетних турів.

Ми використовуємо телеграм-канал, він для нас зараз № 1, тому що ми дуже швидко можемо донести інформацію щодо спецпропозицій, або ж поспілкуватися з клієнтом через Viber.

Сьогодні ми навіть шукаємо собі співробітників через соціальні мережі. І це дійсно результативно, тому що це швидкий доступ до інформації.

Навіть з готелями ми часто спілкуємося через соціальні мережі. Більшість з них мають свої офіційні сторінки в Інтернеті. Наприклад, так ми вирішували питання стосовно раннього поселення або бронювання концеренц-залів. Тож Інтернет нам у житті допомагає.

Виходить, можна погодити всі деталі та оформити тур повністю в онлайні, не приїжджаючи до офісу?

— В принципі, так. Але є ситуації, в яких я одразу говорю, що вам буде значно простіше зробити це в офлайні. Наприклад, мова про групові тури, або от зараз у нас є запит про весілля на Кіпрі. У таких ситуаціях я, звісно, не використовую Інтернет, окрім як у комунікаціях з клієнтом.

Я часто раджу проглядати фотографії готелів в Інстаграмі через геолокацію, щоб бачити реальні фотографії людей, які там відпочивали. Я сама так роблю і через  це роблю свої внутрішні висновки про той чи інший готель.

Чи бували у вас клієнти-"псевдотуристи", які довго морочили голову, підбирали тур, консультувалися, а потім "зливалися" чи просто йшли до іншого туроператора?

— Звісно, бувають різні люди. Бувають такі, які шукають-шукають, а потім уже з готовою пропозицією йдуть до іншої компанії. Про це зараз кричать усі закриті форуми туристичних агентів, десь навіть викладають імена цих людей. Часто на таких форумах чи у закритих групах в соцмережах ми це обговорюємо, ділимося якоюсь інформацією.

А іноді буває таке, що ти просто відчуваєш, що турист "не твій". Тоді його краще відпустити, щоб він знайшов "свою" туркомпанію. Це ж як зі стоматологією: ти знаходиш "свою" людину, і вже до неї приростаєш, звикаєш. І він вже знає, який відпочинок ти полюбляєш, що тобі подобається, які фіранки мають бути у номері.

Я закликаю шукати "свою" компанію, яка в подальшому тебе обслуговуватиме, щоб не бігати й метатися по різних компаніях.

Слухайте розмову повністю в ефірі Радіо Промінь!

З туркомпаніями, як зі стоматологією: важливо знайти "свою" — засновниця Travel Hub

Новини по темі