Встановлення рекордів — це дуже гарний спосіб популяризувати спорт — автогонщик Сергій Малик

Встановлення рекордів — це дуже гарний спосіб популяризувати спорт — автогонщик Сергій Малик

Автогонщик,  президент Київського міського автомотоклубу та автор 36 міжнародних і національних рекордів Сергій Малик в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Вдень" розповів про те, як сьогодні розвивається автомотоспорт в Україні.
 
Ведучий: Роман Коляда
 
Навіщо людині рекорди?
 
— Якщо по простому, то мабуть, це шило в одному місці. В моєму випадку, це було трошки ширше і глибше, тому що коли формувався Київський міський автомотоклуб, це були 90-ті роки і після розвалу Радянського Союзу треба було адаптувати технічні види спорту в європейську спів дружність. Тоді була організована автомобільна федерація України. Київський міський автомотоклуб був одним з її фундаторів, була молода команда однодумців, пасіонарії зібралися і почали працювати в цьому форматі.  Коли ми все це починали, в Україні було 3-5 гонок в рік. Сьогодні їх вже сотні і сотні. І для того, щоб популяризувати ті інструменти, які ми промотували, дуже гарним приводом було встановлення якихось рекордів. В мене їх назбиралося вже 36 з різних дисциплін: авто, мото і повітроплавання, поки-що.
 
Як сьогодні Україна інтегрована в автомотоспорт?
 
— На жаль, в Україні війна, вибори... це все зав'язано на економічну складову, тому що технічні види спорту — це один із найдорожчих видів спорту, це статистика, а не моя оцінка. Автомотоспорт — це макроекономіка, це не просто, так, спонсори якісь бувають і у нас вже формується ринок, ми хочемо, чи не хочемо, життя бере своє і Україна міняється на краще, але не так швидко, як хотілося б. Це рекламний бізнес. Фактично, люди вже є, є вже підростаюче покоління. В клубі, зокрема, відбулася зміна поколінь. Для молодих хлопців це вже спосіб життя. Нікіта Калінін і Ілля Михальчик — це хлопці-кільцевики, які їдуть на чемпіонат Європи і світу з мотоспорту. Є хлопці, які в кросі виступають, наші автогонщики менше, але все ж таки предсталяють Україну за її межами. 
 
Як відбувається сама гонка?
 
— Це декілька хвилин. Я можу сказати про себе. Коли ти там знаходишся, все стискається, ти розумієш, що не маєш права на помилку, якщо ти туди приїхав. З іншого боку, їзда по солі дуже специфічна. На мою думку, простіше впасти 5 разів на асфальті, ніж 1 раз а солі. Сіль — це абразив, це достатньо агресивна штука, ну і великі швидкості. Треба мати окрім бажання ще й фахову підготовку. Треба вміти їздити як мінімум. 
 
Слухати повну версію.