Twitter змінить правила розміщення політичної реклами

Twitter змінить правила розміщення політичної реклами

Соціальна мережа Twitter ввела нові правила розміщення політичної реклами, які почнуть діяти з 11 березня.

Про це повідомляє прес-служба соцмережі.

"Ми продовжуємо дотримуватися більш жорсткої політики для політичних рекламодавців і забезпечуємо чітке, прозоре розкриття оголошень на Twitter. Це є частиною нашої загальної мети — захистити здоров'я публічної бесіди на нашому сервісі та забезпечити змістовний контекст навколо всіх політичних осіб, які використовують наші рекламні продукти", — йдеться у повідомленні.

За інформацією прес-служби, розширено політику політичної реклами включаючи всі країни-члени Європейського Союзу, Індію та Австралію.

У соцмережі додали, що продовжать вводити нові правила політичної реклами та інших основних ринках протягом 2019 року.

Нагадаємо, соціальна мережа Facebook вирішила посилити правила розміщення політичної реклами у своїй мережі для країн, у яких в 2019 році відбудуться вибори.

Як повідомила директор Facebook з глобальної політики та охоплення Кеті Харбат, нововведення торкнуться Індії, Нігерії, деяких країн ЄС та України. Розміщувати політичну рекламу дозволять рекламодавцям, які розташовані в даній країні. За її словами, нові правила в Україні почнуть діяти вже у лютому.

Фото: gettyimages