Кінокритикиня Анастасьєва: комедії мають більше шансів зібрати більшу кількість глядачів

Кінокритикиня Анастасьєва: комедії мають більше шансів зібрати більшу кількість глядачів

Про рекорди українського кіно в прокаті: які фільми їх встановлюють і які здатні їх побити в ефірі UA:Радіо Культура в програмі "Культура.Live" розповіла кінокритикиня Олеся Анастасьєва.

Ведучі:

Василь Шандро, Олена Гусейнова

Кінокритикиня розповіла, що фільм "Я, ти, він, вона" зібрав в прокаті 69 мільйонів 622 тисячі 460 гривень та його подивилися 781 797 глядачів.

"Стільки проданих квитків на українське кіно ще не було. Ми маємо феномен Зеленського, адже і всі його попередні фільми також збирали багато глядачів", зазначила Анастасьєва.

Олеся Анастасьєва говорила про те, що інша комедія "Скажене весілля" посіла 2 місце із 54 мільйонами 918 тисячами гривень та  657 тисяч глядачів подивилися цю стрічку.

"Комедії мають більше шансів зібрати більшу кількість глядачів і це не є феноменально українською історією. Локальні комедії про своїх збирають багато і стають лідерами бокс-офісів в низці європейських країн. Також хочеться зауважити, що комедія у виробництві є одним з найдешевших жанрів масового кіно, якщо порівнювати з історичними картинами. Їх можна зняти дешевше й, відповідно, повернути кошти, які були вкладені в її виробництво", розповіла Анастасьєва

Кінокритикиня Анастасьєва сказала, що дороге та історичне кіно в нас теж знімається.

"Наприклад, стрічка "Захар Беркут" Ахтема Сеітаблаєва має потенціал заробити гроші в прокаті, може навіть більше, ніж Зеленський. Ще є інший фільм під назвою "Довбуш". Це масове кіно, яке підтримується Держкіно", говорила Анастасьєва.

За словами Анастасьєвої, українське кіно може бути прибутковим.

"Для цього потрібно щоб якомога більше людей почали ходити в кіно, треба, щоб було більше кінотеатрів, адже в деяких містах немає жодного. У глядачів мають зростати доходи, щоб вони могли дозволити собі частіше ходити в кіно", сказала Анастасьєва. 

Кінокритикиня зауважила, що анімаційні фільми теж можуть збирати багато коштів у прокаті, про що свідчить успіх мультфільму "Викрадена принцеса: Руслан і Людмила", який навіть вийшов в прокат у Китаї.

"Якщо історичні фільми будуть добре розрекламовані, на них підуть глядачі. Однак, комедії коштують дешевше, а для виробництва історичних стрічок потрібні значно більші суми, тому, звичайно, окупитися в українському прокаті вони не зможуть", повідомила Анастасьєва.

Олеся Анастасьєва додала, що українске суспільство потребує власних героїв, міфів та легенд.

"Багато глядачів хоче дивитися не комедії, а, наприклад, наше українське "Хоробре серце", "300 спартанців", тому держава намагається задовольнити попит цієї категорії глядачів теж",  розповіла Анастасьєва.

Прослухати детальніше можете за посиланням

Фото — Детектор Медіа