Більше новин
- 19:40
- У Києві завтра презентують документальний фільм "Малевич"
- 19:11
- Від скорочення податкового навантаження доходи бюджету тільки зростають — економіст
- 18:46
- Після виходу США з договору РСМД Росія може бути втягнута у нову гонку озброєнь — експертка
- 18:34
- 2019 presidential election: no Russians observers admitted. Brief candidate review
- 18:05
- Свобода або/і безпека: міркують філософи та правозахисниця
В Україні немає законодавства, яке б регулювало нав’язливу рекламу в Інтернеті – експерт
Інтернет-браузер Google Chrome з 9 липня цього року блокуватиме нав’язливу рекламу. Що послужило мотивацією для схвалення цього рішення та як українці можуть захистити себе від агресивної реклами вже сьогодні, в ефірі "РанокПРО" розповів експерт з IT-технологій Максим Тульєв.
Ведучі:
Ярина Скуратівська, Павло Туптинський
Як розповів експерт, будь-який користувач може захистити себе від агресивної реклами в Інтернеті вже сьогодні, не чекаючи липня. Для цього є додаток AdBlock, який працює майже на всіх платформах. Він блокує будь-яку рекламу: і агресивну, і помірної нав’язливості.
Введені Google зміни діятимуть винятково в їх офіційному браузері – Google Chrome, і блокуватимуть лише визначені 12 типів нав’язливої реклами.
"Google це робить в першу чергу для себе. Тому що якщо людина встановить AdBlock, тоді не буде показуватися й реклама самого Google також. Таким чином, Google вирішив, що в його браузері, Google Chrome, не буде нав’язливої реклами, але загалом реклама буде, – пояснив Максим Тульєв. – Він це робить для того, щоб користувачі не ставили AdBlock".
Користувачі інших браузерів змін не помітять, зазначив експерт.
Рішення блокувати нав’язливу рекламу по всьому світу, включно з Україною, ухвалила Коаліція за кращу рекламу, до якої входить Google. При цьому, зауважив Максим Тульєв, в українському законодавстві досі немає вимог до Інтернет-реклами, які можна було б висувати власникам сайтів.
"В Україні такого законодавства немає і воно навіть не розробляється, тому кожен користувач захищається (від нав’язливої реклами – ред.) власними силами", – підсумував Максим Тульєв.
Нагадаємо, з 9 липня 2019 року Інтернет-браузер Google Chrome блокуватиме 12 типів нав'язливої реклами по всьому світу. Її види визначила Коаліція за кращу рекламу, членом якої є Google. До них відносяться спливаючі банери, відео, на яких автоматично вмикається звук, великі рекламні блоки, які неможливо закрити або перемотати.

- Теги:
- останні новини
- радіо промінь
- РанокПРО
- українське радіо
- Chrome
- Google Chrome
- AdBlock
- реклама
- Інтернет
- Інтернет-реклама