Марія Бурмака готує концерт із Симфонічним оркестром Українського радіо

В Україні немає законодавства, яке б регулювало нав’язливу рекламу в Інтернеті – експерт

17.01.2019 р., 17:31

Інтернет-браузер Google Chrome з 9 липня цього року блокуватиме нав’язливу рекламу. Що послужило мотивацією для схвалення цього рішення та як українці можуть захистити себе від агресивної реклами вже сьогодні, в ефірі "РанокПРО" розповів експерт з IT-технологій Максим Тульєв.

Ведучі:

Ярина Скуратівська, Павло Туптинський

 

Як розповів експерт, будь-який користувач може захистити себе від агресивної реклами в Інтернеті вже сьогодні, не чекаючи липня. Для цього є додаток AdBlock, який працює майже на всіх платформах. Він блокує будь-яку рекламу: і агресивну, і помірної нав’язливості.

Введені Google зміни діятимуть винятково в їх офіційному браузері – Google Chrome, і блокуватимуть лише визначені 12 типів нав’язливої реклами.

"Google це робить в першу чергу для себе. Тому що якщо людина встановить AdBlock, тоді не буде показуватися й реклама самого Google також. Таким чином, Google вирішив, що в його браузері, Google Chrome, не буде нав’язливої реклами, але загалом реклама буде, – пояснив Максим Тульєв. – Він це робить для того, щоб користувачі не ставили AdBlock".

Користувачі інших браузерів змін не помітять, зазначив експерт.

Рішення блокувати нав’язливу рекламу по всьому світу, включно з Україною, ухвалила Коаліція за кращу рекламу, до якої входить Google. При цьому, зауважив Максим Тульєв, в українському законодавстві досі немає вимог до Інтернет-реклами, які можна було б висувати власникам сайтів.

"В Україні такого законодавства немає і воно навіть не розробляється, тому кожен користувач захищається (від нав’язливої реклами – ред.) власними силами", – підсумував Максим Тульєв.

Нагадаємо, з 9 липня 2019 року Інтернет-браузер Google Chrome блокуватиме 12 типів нав'язливої реклами по всьому світу. Її види визначила Коаліція за кращу рекламу, членом якої є Google. До них відносяться спливаючі банери, відео, на яких автоматично вмикається звук, великі рекламні блоки, які неможливо закрити або перемотати.

В Україні немає законодавства, яке б регулювало нав’язливу рекламу в Інтернеті – експерт

Новини по темі