Ми обмежували рух, аби нашу проблему почули — регіональний керівник штабу ГО "Авто-Євро-Сила"

Ми обмежували рух, аби нашу проблему почули — регіональний керівник штабу ГО "Авто-Євро-Сила"

Регіональний керівник штабу ГО "Авто-Євро-Сила"Дмитро Юмаєв переконаний, що акція протесту власників автомобілів на єврономерах може вважатись достатньо цивілізованою, незважаючи на певні інциденти. В ефірі Українського радіо в програмі "Під прицілом" він розповів, що євробляхери обмежували рух, аби суспільство і влада почули їх проблему.

Ведучий:

Сергій Сулим

"Я оцінюю цю акцію протесту як достатньо цивілізовану, незважаючи на певні інциденти. Було два випадки: у Полтавській області та у Рівному. У Рівному був конфлікт з поліцією, але він був не дуже тривалим", — зазначив Дмитро Юмаєв.

На цю тему: Власники "євроблях" призупиняють свою акцію протесту — "Авто-Євро-Сила"

Він також додав, що оскільки він був учасником акції на кордоні з Білорусією, він може "оцінити роботу поліції як майже відмінну, комунікація з ними була цивілізована та ліберальна".

Регіональний керівник штабу ГО "Авто-Євро-Сила" також наголосив, що вони обмежували рух, аби привернути увагу до проблеми розмитнення автомобілів на євро номерах.

"Ми другий рік виборюємо право українців мати доступне авто. Нас перетворили на якихось злодіїв. Звичайно, частково ми обмежували права інших громадян на вільне пересування, але є відсоток людей, які нас розуміють. Не можна сказати, що ми повністю блокували рух по всій Україні. Ми його обмежували, аби привернути увагу до цієї проблеми".

Читайте також — Порошенко підписав закон про розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією

Нагадаємо, як повідомляє громадська організація "Авто-Євро-Сила", 20 листопада почався протест власників авто на європейських номерах проти  законопроекту №8488 про розмитнення автомобілів на євро номерах і законопроекту №8487 про оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів. За словами автомобілістів, у новій моделі оподаткування авто з іноземною реєстрацією не прибрали коєфіцієнт віку у формулі розрахунку акцизу на розмитнення імпортних машин, що ввозяться в Україну. Також активісти вимагають знизити розміри штрафів за невчасне розмитнення авто на єврономерах а також можливість поліції отримувати доступ до інформації митників, аби зупиняти автівки на іноземних номерах.

Як повідомлялося, Верховна рада схвалила нову модель оподаткування авто з іноземною реєстрацією. Згідно із законом, вартість розмитнення авто визначатиметься залежно від базової ставки і двох коефіцієнтів  об'єму двигуна і віку авто.

Пікетувальники, які збиралися під Верховною Радою 8 листопада, залишились незадоволені ухваленим законом №8487 про оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів та планують звернутись до президента України Петра Порошенка, щоб він ветував його.

Також Верховна Рада значно підвищила штрафи за користування нерозмитненими автомобілями.

Прослухати повну версію розмови.