Тарас Жовтенко: Скнилівське летовище використовується, які раніше

Тарас Жовтенко: Скнилівське летовище використовується, які раніше

27 липня 2002 року на Скнилівському аеродромі проводилося святкування, присвячене 60-річчю 14 авіаційного корпусу ВПС України. Су-27 при завершенні фігури вищого пілотажу  зачепив стабілізатором дерево, потім крилом бетонне покриття рульожної доріжки, врізався в Су-17М4Р на землі, впав у натовп людей, які зібралися на аеродромі подивитися авіашоу. Внаслідок падіння літака загинуло 77 людей, в тому числі 28 дітей.

В ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень" експерт з питань національної безпеки Тарас Жовтенко розповів про стан ВПС України.

Сухопутні війська вдалося реформувати відповідно до вимог часу, а Повітряні сили?

З Повітряними Силами ЗСУ ситуація трохи гірша, тому що вони не беруть активної участі в ООС на Донбасі, реальна бойова підготовка пілотів відстає від рівня сухопутних частин. Завдяки збільшенню фінансування обороннго сектора, ЗСУ і в тому числі Повітряні сили отримали посилене фінансування, це дозволило почати вирішувати основні проблеми - технічне забезпечення авіа-парку України, до того ж була катастрофчна ситуація з військовими аеродромами. До початку війського конфлікту 25 відсотків аеродромів були технічно здатні працювати. Нині ця цифра наближається до 50 відсотків.

У якому стані Скнилівське летовище?

Скнилівське летовище використовується на тому ж рівні, на якому було й до трагедії.

Прослухати повну версію програми.

Слухайте програму "Сьогодні. Вдень" по буднях з 13.00 до 15.00!