На тернопільському обласному радіо стартувала програма "Файний ранок"

На тернопільському обласному радіо стартувала програма "Файний ранок"

Щоранку о 7.10, після новин, в ефірі радіо триває 40-хвилинна програма, в якій двоє ведучих порушують кілька проблем, озвучують цікаву й корисну інформацію для слухачів. Усе це готують на місцевому матеріалі з проекцією, аби зачепити тих, хто живе на Тернопільщині. Адже це і є одним із завдань місцевого мовника.

 До цього в ранковому радіоефірі звучали заздалегідь записані програми. Творчі й технічні працівники з усіх сил намагалися зробити цікавими випуски під промовистими назвами "Опікун", "Господар", "Шкільні орієнтири". Але нині привернути увагу слухача до програм із такими заголовками й без належного музичного оформлення дуже важко. Хоч ефір і був насичений важливими суспільними темами та ці поодинокі пазли в цілісну картинку не складалися, розповіла Ірина Моргун, продюсерка відділу програм філії ПАТ "НСТУ" "Тернопільська регіональна дирекція".

Починаючи з 25 грудня, щоранку до студії обласного радіо навідувалися гості. Почасти й не з порожніми руками. Так представники Тернопільського осередку організації "Пласт" принесли Віфлеємський вогонь миру і заколядували на живо. Журналістка Зоряна Биндас приходила на ефір із кошеням, яке підібрала в лісі, неподалік обласного центру і, яке згодом віддала в добрі руки. Безпосереднє спілкування, гумор, позитив – те, чого раніше було обмаль, тепер звична річ на ранковому ефірі.

Прослухати "Файний ранок" можна за посиланнями:
https://soundcloud.com/user-629978411/fayniy-ranok-pered-rzdvom-060118

https://soundcloud.com/user-629978411/chetver-040118-ranok

Акцент творчий колектив робить на формі викладу. По-перше, просто про складні речі. По-друге, якою б складною не була тема, ведучі повинні обіграти її в діалогах. "Те, над чим ще доведеться попрацювати: посилення інтерактиву, пряма трансляція не лише в радіоефірі, а й Фейсбуку та сайті філії", - каже Ірина Моргун. Також у планах команди обласного радіо - відшліфувати нові проекти та залучати до слухацької аудиторії людей середнього й молодшого віку.