В Україні не працює система ринкового нагляду (аудіо)

В Україні не працює система ринкового нагляду (аудіо)

Перед Новим роком зростає активність покупців. Що дарувати – підказує нам власний гаманець.

Чи завжди можна зекономити і, водночас, знайти якісний подарунок в інтернет-магазинах?

Тему досліджувала Ольга Бутко:

"Киянка Олена багато речей купує через Інтернет. І на це має власні причини. Але запевняє – жодного разу ошукана не була.

Довіряє Інтернет-магазинам і Вікторія, хоч скуповується там, навпаки, зрідка. Таким чином, каже дівчина, можна значно зекономити на товарі, що уподобала.

Дівчатам просто пощастило, що вони жодного разу не натрапили на інтернет-шахраїв, каже керівник Головного управління Держпродспоживслужби у Києві Олег Рубан. Адже, за його словами, з понад двох тисяч зареєстрованих у столиці Інтернет-магазинів тільки три десятки працюють відповідно до вимог законодавства щодо захисту прав споживачів.

Тож, купуючи будь-що через Інтернет, українцям, насамперед, варто зважати на репутацію тієї чи іншої мережі,- говорить Олег Рубан.

А найнадійніша гарантія вдалої покупки, що завжди захистить споживача, – це фіскальний чек на товар, зауважує заступник голови правління Союзу споживачів Олег Цільвік. Бо через брак коштів в Україні не працює система ринкового нагляду на рівні держави, а тому за взаємини покупця із продавцем відповідальність лягає на, власне, самого покупця, - пояснює він. І якщо той не хоче бути ошуканим, має скрупульозно ставитись до будь-якої покупки – і будь-де: хоч на ринку, хоч у магазині, хоч в Інтернет-мережі.

Олег Цільвік наводить приклад того, як працює система ринкового нагляду в країнах Євросоюзу.

Якщо ж вас таки ошукали – не соромтесь відстоювати свої права, - нагадує Цільвік, Органи захисту прав споживачів зобов’язані реагувати на ваші звернення".

Ольга Бутко. Українське радіо.

Прослухати репортаж

 

Будь у курсі - слухай новини! Щогодини на Українському радіо!