Китайці витрачають мільярди на найбільшому онлайн-розпродажі

Китайці витрачають мільярди на найбільшому онлайн-розпродажі

Найбільші китайські компанії роздрібної інтернет-торгівлі Alibaba та JD.com побили власні рекорди, продавши товарів на загальну суму в понад 35 мільярдів доларів за 10 годин до кінця розпродажу.

Про це повідомляє DW.

У так званий "День самотніх" (Singles' Day) місцеві інтернет-компанії роздрібної торгівлі пропонують покупцям великі знижки. Китайський Singles' Day - найбільший онлайн-розпродаж світу.

Чимало покупців заздалегідь зберегли переліки бажаних товарів у власних акаунтах на сайтах онлайн-крамниць. Люди почали масово робити замовлення, як тільки розпродаж стартував - опівночі за місцевим часом.

Станом на другу половину дня суботи Alibaba - найбільша в Китаї компанія з роздрібної онлайн-торгівлі - побила власний торішній рекорд продажів, отримавши замовлень на майже 19 мільярдів доларів. Найближчий конкурент Alibaba - JD.com - продав товарів на суму 16,8 мільярда доларів.

В Alibaba заявили, що сподіваються в майбутньому перетворити Singles' Day на міжнародний "фестиваль шопінгу". За даними компанії, її онлайн-платформами для шопінгу Taobao та Tmall користуються 500 мільйонів людей.

Додамо, що Singles' Day започаткували китайські студенти у 1990-х роках. Свято мало стати альтернативою Дню Святого Валентина для людей, які не перебувають у романтичних стосунках.