Інструменти, звучання яких традиційно є основою гармонії музичного твору, його глибоким фундаментом, або ж використовується тільки для акомпанементу, - баси, контрабаси, бас-гітари, - стали цього вечора віртуозними солістами.
Адже концертна програма має ще й іншу, зрозумілу усьому сучасному світові назву – "Crossover Bass"! Тобто, великий і неповороткий , на перший погляд, інструмент, спростує, як той автомобіль-позашляховик з такою ж назвою, всі стереотипи щодо своєї функції на сучасній сцені!
Більше того, героєм вечора був не тільки струнний контрабас – "найбільша скрипка" симфонічного оркестру! На сцені з'являлися бас-балалайка, бас-кларнет, бас-саксофон, контр-фагот і навіть квартет туб, - духових інструментів з найнижчим звучанням!
Безумовно, програма була б неповною без вокальних творів для найнижчих голосів – басів! А тому, родзинкою був виступ тріо провідних солістів Національної опери України – Тараса Штонди, Сергія Магери і Сергія Ковніра, - в знакових басових партіях!
Джазова барва концерту – виступ одного з найкращих басистів України Ігора Закуса, під пальцями якого струни електрогітари озиваються особливим оксамитовим тембром. Контрастом його грі слугувало ніжне сопрано солістки етно-джаз-гурту "ШокоЛад" Іванки Червінської.
Важлива деталь: проект НРКУ "Мистецькі історії" набуває міжнародного статусу: академічна чоловіча хорова капела імені Л. Ревуцького запросила для виступу у концерті соліста з Великобританії Василя Савенка.
Як і щоразу, упровдож всієї програми на сцені грав заслужений академічний симфонічний оркестр Українського радіо під керуванням Володимира Шейка.